Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-28, 22:18
  #1
Medlem
Stakeholders avatar
Reinfeldt kandiderar nu till att bli ordförande för svenska fotbollsförbundet. Tidigare försökte han bli ordförande för Djurgården Fotboll men misslyckades efter starka protester.

Den tidigare statsministern är omåttligt impopulär i många kretsar men får kanske en andra chans nu.

Kommer han lyckas och vad kan vi i då fall se fram emot när det gäller det stukade svenska fotbollslandslaget? Nedlagt försvarsspel? Kvotering vid landlagsuttagningen? Fotbolls-VM i Sverige? Mera VAR, avlyssning på publiken (som FRA)? Mildare straff? Inga poliser på högriskmatcher?

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?
Citera
2022-10-28, 22:31
  #2
Medlem
dajevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?

Haha kul. Mitt svar är nej.

Du har dock varit här så länge, varför länkar du inte? Jag vill läsa mer
Citera
2022-10-28, 23:05
  #3
Medlem
farbror Svens avatar
Fy fan. Inga offentliga uppdrag allt till honom. Bort, bort, bort.
Citera
2022-10-28, 23:36
  #4
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Detta är old news. Såg det i tisdags, onsdags. Vem fan bryr sig? Kunde vara en mäktigare position han kunde besitta. Nu gäller det fjollboll och ingen vanlig människa lär drabbas av odågans vansinniga idéer.
Citera
2022-10-28, 23:51
  #5
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Detta är old news. Såg det i tisdags, onsdags. Vem fan bryr sig? Kunde vara en mäktigare position han kunde besitta. Nu gäller det fjollboll och ingen vanlig människa lär drabbas av odågans vansinniga idéer.
Är ändå en ganska viktig post. För allt jag äger vill jag inte se Reinfeldt en gång till i mitt liv. Hatar honom av hela mitt hjärta, värre än Palme.
Citera
2022-10-29, 00:00
  #6
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Är ändå en ganska viktig post. För allt jag äger vill jag inte se Reinfeldt en gång till i mitt liv. Hatar honom av hela mitt hjärta, värre än Palme.
Reinfeldt kommer fortsätta verka så länge han lever i det ena eller det andra. Bara acceptera. Som sagt, fotboll är inte det viktigaste i livet även om jag håller med dig om att han inte är önskvärd där heller men än som skrubbare till pissoarerna på Friends Arena möjligen.
Citera
2022-10-29, 00:08
  #7
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Reinfeldt kommer fortsätta verka så länge han lever i det ena eller det andra. Bara acceptera. Som sagt, fotboll är inte det viktigaste i livet även om jag håller med dig om att han inte är önskvärd där heller men än som skrubbare till pissoarerna på Friends Arena möjligen.
Mm där kan han få husera. Mer köpt av WEF får man leta efter. Han är en av få människor jag önskar ren olycka. Fuck you Fredrik!
Citera
2022-10-29, 00:12
  #8
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Reinfeldt kandiderar nu till att bli ordförande för svenska fotbollsförbundet. Tidigare försökte han bli ordförande för Djurgården Fotboll men misslyckades efter starka protester.

Den tidigare statsministern är omåttligt impopulär i många kretsar men får kanske en andra chans nu.

Kommer han lyckas och vad kan vi i då fall se fram emot när det gäller det stukade svenska fotbollslandslaget? Nedlagt försvarsspel? Kvotering vid landlagsuttagningen? Fotbolls-VM i Sverige? Mera VAR, avlyssning på publiken (som FRA)? Mildare straff? Inga poliser på högriskmatcher?

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?
Betyder det att det är fritt fram att sparka på hans rakade skalle? Jag kan tänka att dra in en redig tåfjutt.

Hans ego är större än hans minipenis (sett den - 2cm liten räka max).
__________________
Senast redigerad av BIB3l 2022-10-29 kl. 00:41.
Citera
2022-10-29, 01:39
  #9
Medlem
Nej, fy fan.
Citera
2022-10-29, 10:26
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Reinfeldt kandiderar nu till att bli ordförande för svenska fotbollsförbundet. Tidigare försökte han bli ordförande för Djurgården Fotboll men misslyckades efter starka protester.

Den tidigare statsministern är omåttligt impopulär i många kretsar men får kanske en andra chans nu.

Kommer han lyckas och vad kan vi i då fall se fram emot när det gäller det stukade svenska fotbollslandslaget? Nedlagt försvarsspel? Kvotering vid landlagsuttagningen? Fotbolls-VM i Sverige? Mera VAR, avlyssning på publiken (som FRA)? Mildare straff? Inga poliser på högriskmatcher?

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?

Nu har ju alla åtminstone sedan Lagrell varit Socialdemokrater så en från andra sidan vore väl bra
Citera
2022-10-29, 10:33
  #11
Medlem
Hade hellre haft prins daniel, verkar iallafall genuint intresserad sport och idrott
Citera
2022-10-31, 15:54
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Reinfeldt kandiderar nu till att bli ordförande för svenska fotbollsförbundet. Tidigare försökte han bli ordförande för Djurgården Fotboll men misslyckades efter starka protester.

Den tidigare statsministern är omåttligt impopulär i många kretsar men får kanske en andra chans nu.

Kommer han lyckas och vad kan vi i då fall se fram emot när det gäller det stukade svenska fotbollslandslaget? Nedlagt försvarsspel? Kvotering vid landlagsuttagningen? Fotbolls-VM i Sverige? Mera VAR, avlyssning på publiken (som FRA)? Mildare straff? Inga poliser på högriskmatcher?

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?

Killen e ju värre än jan emanuel.

Direkt efter att han sänkt landet skulle han ju jobba på bank. Detta jobb var extremt kort och extremt bra betalt. Troligen betalning förutförd tjänst. Då han numera var värdelös för banken skulle han börja jobba åt uppsala stad med att minska kriminaliteten med unik amerikansk metod. Om han lyckades med detta vet jag ej. Vet ngn? Gick kriminalitetrn ned i uppsala? Jaja var ju bra pröjs. Sedan förrutom att upplåta en knarkarkvart åt sin son så skulle han bli högdjur inom dif fotboll. Alla klubbar hade ju jublat att få in en fd statsminister. Av ngn underlig anledning avböjde difs medlemmar hans tjänster(eller otjänster?) Nu skLl han tydligen muta? Sig in i svff. Fint
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback