Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-30, 16:32
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
I så fall är de inte jämförbara på det sättet, men det ena utesluter inte det andra. Marko är fortfarande en genuint genomsnäll person och han är en alltför naturlig och spontan person för att kunna spela snäll. I Sverige behandlar folk sina äldre föräldrar som luft, men Marko inkluderar så gott han kan sin mor i sitt liv och har nu gett henne ett fantastiskt hus där hon bara behövt peka på vad hon önskar.

Det fanns så fina stunder i programmet så jag fick gåshud gång på gång. För en vecka sedan frågade jag om programmet var värt att se och nu är jag helt kär i Marko, älskar Irma med då hon är ju är jättegullig och älskvärd.

Visst är båda genomsnälla, men inte riktigt jämförbara.

Jag kollade på programmet bara för att jag gillade Markoolio (alltså artisten/musiken). Speciellt när jag växte upp. Visste inte så mycket om Marko i övrigt. Efter att ha sett första säsongen förra året, och andra säsongen i år, så gillar jag honom ännu mer. Han verkar vara en bra person. Dessutom rolig emellanåt. Har lite blandade åsikter om Irma, men överlag så gillar jag henne.
Citera
2024-04-30, 17:09
  #158
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outdoorson
Visst är båda genomsnälla, men inte riktigt jämförbara.

Jag kollade på programmet bara för att jag gillade Markoolio (alltså artisten/musiken). Speciellt när jag växte upp. Visste inte så mycket om Marko i övrigt. Efter att ha sett första säsongen förra året, och andra säsongen i år, så gillar jag honom ännu mer. Han verkar vara en bra person. Dessutom rolig emellanåt. Har lite blandade åsikter om Irma, men överlag så gillar jag henne.

Får man fråga vilka dina blandade åsikter om Irma är?
Citera
2024-04-30, 17:43
  #159
Medlem
exoticspices avatar
Att Marko gör allt som Irma vill, tror jag innerst inne är ett sätt för honom att att få henne tillfreds, att inte göra henne missnöjd över något, en liten detalj i och runt huset som gör att hon tar ett glas alkohol för att dämpa sin missbelåtenhet.

Även om person har slutat att dricka så kvarstår risken för återfall och beroende och Marko gör allt för att förhindra det med sin snällhet.
__________________
Senast redigerad av exoticspice 2024-04-30 kl. 17:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback