Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-01-29, 23:10
  #49
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Eeehh? Är ingen vänsterfeminist. Att man kan reta upp er slemgubbar är ju faktiskt rätt kul! Dessutom ni som vill att han ska outa sig i artikeln, varför gör ni inte det själva? Och en kvinna som säljer sin kropp är helt enkelt en hora! Eller vill du ha ett finare ord?
Fnask är ett bra ord.
Citera
2023-01-29, 23:31
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Nu ger Alex dom pengar utan att få sex. Han känner sådan sympati för dom. Även aftonbladet hjälper kvinnorna med pengar.
Det var så poetiskt så jag började gråta.
Citera
2023-01-30, 00:14
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Det var så poetiskt så jag började gråta.

Tack
Citera
2023-01-30, 00:23
  #52
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Detta är bara något som kan vara upprörande i Sverige av alla länder i världen.
I Danmark så betalar flickorna skatt som egen företagare, sociala försäkringar skyddar och
inga män ligger i fosterställning i duschen skrikande i ångest efter ett besök.
Det enda de har ångest över är att bli påkommna. I alla världens länder så pågår det hela tiden och inte en jävel får ångest. Visst kan man beskylla sverige för mycket. Systembolaget, skattetrycket, invandringspolitiken, miljönissarna, vålds och brottsvågen. Men inte i någon annat fall så framstår sverige som lika isolerat och märkligt som vid synen på sexköp. Vad är det för förvrängd verklighet och märkliga prioteringar media, polis och folk har i sverige egentligen. Man tror inte att det är sant.
Citera
2023-01-30, 00:40
  #53
Medlem
Psykonaut-s avatar
Om vi säger så här: det finns hundra tusen för att ha en siffra, Thaimassage i Sverige.
Och om det var seriöst med lagar som denna, så varför då blunda för Sveriges sexmarknad som finns i varje byhåla. Det är bara snack alltihopa. Jag lovar, de hade fått duktigt stryk av de små thaitjejerna, de personer som förstör deras affärer genom att gripa deras kunder efter deras. besök.
Citera
2023-01-30, 00:40
  #54
Medlem
knight1056s avatar
Så: han köper inte längre sex av ukrainska kvinnor. Exakt hur hjälper det de ukrainska kvinnor som är desperata över pengar att skicka hem till sina krigsdrabbade familjer?

“The other trap that people tend to fall into is called the happy hooker track trap and it’s basically when people like me have to gain public legitimacy and your respect for me as a person but only if if I am empowered or enjoying my job. Which is weird because most people hate their jobs.”

- Samantha sun, stripper TEDxLSE
Citera
2023-01-30, 09:38
  #55
Medlem
Tråkig för alla Ukrainska tjejer som är i Sverige för att sälja sex när PK media gång på gång försöker förstöra deras arbete. Nu behöver de antingen sänka sina priser (eftersom det blir färre kunder som väljer dem) vilket betyder att de behöver jobba mer eller flytta till ett annat EU land där de inte framställs som krigsoffer. Och när de har lägre priser träffar de torskar som är ute efter billig snabbsex. Någon som tror att det blir en förbättring? De blir också tvungen att ljuga om sin nationalitet, precis som tjejer från Rumänien som har blivit framställda som traffickingoffer.

Som vanligt framställs det som man hjälper kvinnorna med de här artiklar men i verkligheten är det tvärtom. Man lyckas skapa en äckelkänsla hos många läsare, och det säljer bra. Hur artikeln sedan påverkar de utmålade Ukrainska kvinnor spela ingen roll.

Notera att flyktingar från Ukraine har samma ekonomisk/social bistånd som flyktingar från andra länder sist när jag kollade det. Skillnaden verkar vara att Ukrainska flyktingar inte har rätt till SFI. Så det är ett mysterium att Ukrainska kvinnor är 'tvungen' att sälja sex för att klara sig samtidigt som kvinnor från Syrien, Afghanistan, Iran, etc inte är det. Jag antar att det helt enkelt låter bra när man framställer det som om hänsynslösa män köper sex från krigsoffer.
Citera
2023-01-30, 11:34
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Det var så poetiskt så jag började gråta.
Träffade en bekant som erkände helt plötsligt att han givit bort i runda slängar en kvarts miljon till en ukrainsk mamma med ett barn som bosatt sig i Sverige. Jag är tveksam till att fortsätta umgås med honom. Inte bara pga pengarna men även pga att han vurmar för ukrainskor. Ökända äktenskapsscammers.
__________________
Senast redigerad av Nunjapiznes 2023-01-30 kl. 11:36.
Citera
2023-09-01, 14:48
  #57
Medlem
RobbanUCs avatar
Den gode "Alex" (om han nu finns och inte är en uppdiktad person) kan ju gifta sig med denna Ukrainska för att få lagligt och Polit-Korrekt sex i moralpanikdiktaturen Sverige och fortfarande betala, och dessutom som bonus betala ännu mera för alla barnen och släktingarna som ska försörjas.
__________________
Senast redigerad av RobbanUC 2023-09-01 kl. 14:52.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback