Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-01-29, 19:58
  #1
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ers-avslojande

"Företagaren Alex 35, köpte sex en gång i veckan. Nu äcklas han av det.

Vändningen var 200 sekunders avslöjande att ukrainska kvinnor på flykt säljer sex för att försörja familjen.

– Det fick mig att sluta. Det var en ögonöppnare, säger Alex.

Varför ville du berätta om det här i Aftonbladet?

– Jag har fått ett uppvaknande och jag vill att andra män som köper sex slutar, säger han och fortsätter:

– Jag vill säga till den som sysslar med detta: ”Hur hade de själva känt om det var deras syster, dotter eller deras mamma som var tvungen att sälja sig själva på grund av det var krig i deras land”?

Alex heter egentligen något annat."

Så hela detta handlar då om att Alex känner sig skyldig för att dom är från en krigsdrappade land men om det var en vanlig svensk tjej som bara gör det för pengar/gilla ha sex et c är OK?

Budskap folk sluta köpa sex från krigsdrappade/maffian et c personer.
Citera
2023-01-29, 20:04
  #2
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Vilken pussy, går inte ut med sitt riktiga namn om han nu ''äcklas'' utav sig själv.
Citera
2023-01-29, 20:07
  #3
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Alex verkar behöva lite mer hjärngympa kort och gott, vad trodde han annars var anledningen till varför ukrainska kvinnor sålde sex?

Jag slutar aldrig förvånas över folks dumhet.
__________________
Senast redigerad av DipsMedSlips 2023-01-29 kl. 20:12.
Citera
2023-01-29, 20:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwixx
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ers-avslojande

"Företagaren Alex 35, köpte sex en gång i veckan. Nu äcklas han av det.

Vändningen var 200 sekunders avslöjande att ukrainska kvinnor på flykt säljer sex för att försörja familjen.

– Det fick mig att sluta. Det var en ögonöppnare, säger Alex.

Varför ville du berätta om det här i Aftonbladet?

– Jag har fått ett uppvaknande och jag vill att andra män som köper sex slutar, säger han och fortsätter:

– Jag vill säga till den som sysslar med detta: ”Hur hade de själva känt om det var deras syster, dotter eller deras mamma som var tvungen att sälja sig själva på grund av det var krig i deras land”?

Alex heter egentligen något annat."

Så hela detta handlar då om att Alex känner sig skyldig för att dom är från en krigsdrappade land men om det var en vanlig svensk tjej som bara gör det för pengar/gilla ha sex et c är OK?

Budskap folk sluta köpa sex från krigsdrappade/maffian et c personer.
Så när han fick reda på att de försörje familjen med det blev det dåligt? Vad trodde han att de gjorde för pengarna innan dess? Finansierade det lokala knattelaget i innebandy?
Citera
2023-01-29, 20:13
  #5
Medlem
Verkar mer som personen försöker övertala sig själv om att det var fel, hans argumentation påminner om dumpen profilerna när de insett att det är kört/åkt fast, de säger vad de tror folket förväntar sig/vill höra, ingenting mer ingenting mindre. Ändå sitter de där ett par månader senare och chattar med barn.
Citera
2023-01-29, 20:15
  #6
Avstängd
LordCuntworthys avatar
2 vuxna människor som gör en affär med sex. Vad är problemet?

Dom som bölar allra högst över detta, är också otroligt nog samma typ av "människor" som tittar åt andra hållet och låtsas som om det regnar, när det dag efter dag rapporteras om gängvåldtäkter, förnedringsvåldtäkter och överfallsvåldtäkter. Vi vet ju alla vilka som ligger bakom dessa. Men DÅ är det jävligt obekvämt att skrika "våldtäkt" för nu är ju våldtäktsmannen ett "offer" eftersom det är ett inavlat hiv-smittat kebab-äckel från MENA.


Kan någon förklara hur vänsterfikusarna tänker?
Citera
2023-01-29, 20:19
  #7
Avstängd
LordCuntworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partylikearussian
Jag gissar att den prostituerade var prostituerad redan innan men hittar på sin egen story. Men fortfarande det är provocerande som svennar som köper sex.

Ah, dumma svennar som ingår avtal och köper något.


Bättre att göra som babbarna, bara "knylla" utan att ta hänsyn till om någon har åldern inne, eller ens är med på det!
Citera
2023-01-29, 20:20
  #8
Medlem
stone_sleepers avatar
Nästa gång han köper hamburgare bör han fråga sig själv om människor som står i hettan och steker hans mat älskar att göra det, eller om de är tvungna, för att försörja sin familj.
Citera
2023-01-29, 20:21
  #9
Medlem
Emellies avatar
Han är verkligen naiv om det krävdes ett '200 sekunders avslöjande' för honom att förstå detta. Och nu ska han visa sig präktig och läxa upp andra tycker han, vänder sig till aftonbladet och allt?

Givetvis var han fullt medveten om vad han sysslade med, och nu ska han försöka rentvå sitt dåliga samvete. Nu kan han verkligen klappa sig själv på axeln och säga för sig själv 'ja, jag utnyttjade de här utsatta kvinnorna av helt egoistiska skäl, men se, det kom ändå något positivt ur det hela nu när aftonbladet sprider mitt budskap om att detta måste upphöra'.

Pinsamt.
Citera
2023-01-29, 20:24
  #10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwixx
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ers-avslojande

"Företagaren Alex 35, köpte sex en gång i veckan. Nu äcklas han av det.

Vändningen var 200 sekunders avslöjande att ukrainska kvinnor på flykt säljer sex för att försörja familjen.

– Det fick mig att sluta. Det var en ögonöppnare, säger Alex.

Varför ville du berätta om det här i Aftonbladet?

– Jag har fått ett uppvaknande och jag vill att andra män som köper sex slutar, säger han och fortsätter:

– Jag vill säga till den som sysslar med detta: ”Hur hade de själva känt om det var deras syster, dotter eller deras mamma som var tvungen att sälja sig själva på grund av det var krig i deras land”?

Alex heter egentligen något annat."

Så hela detta handlar då om att Alex känner sig skyldig för att dom är från en krigsdrappade land men om det var en vanlig svensk tjej som bara gör det för pengar/gilla ha sex et c är OK?

Budskap folk sluta köpa sex från krigsdrappade/maffian et c personer.
Påhittat.
Citera
2023-01-29, 20:27
  #11
Medlem
Statsminister2030s avatar
Jag hade sagt att jag är stolt att jag stödjer dessa kvinnor som pga krig och snöat elände har hamnat i en svår ekonomisk situation. . . Dessutom tror en del att de är fastkedjade i sängen. De tjänar en Ukrainsk månadslön på en helg. Och ännu mycket mer om de ser bra ut. Man är bra naiv om man inte fattar att det kan vara lockande att tjäna 100.000 i månaden även efter att kopplaren tagit sitt. .

För min egen del avstår jag dock. Känns sådär att knulla nån som redan haft 4 kukar i sig samma dag
Citera
2023-01-29, 20:28
  #12
Medlem
Klart det är vidrigt! Att folk säger tvärtom är skruvat! Visst om det är frivilligt så är det väl inga problem? Men om tjejen är tvingad att sälja sex då? Sjuka jävlar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback