Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-20, 16:02
  #1
Medlem
exe.es avatar
Visste inte riktigt vart denna tråd skulle placeras men finns det ett bättre delforum så får mod gärna flytta den dit. Nu till frågeställningen. Detta är en allmän fråga till både grabbar och tjejer, vad är era icks på varandra? Asså saker ni inte tycker om att det andra könet gör som inte alls attraherar er? Som TS kan jag själv börja och jag tycker inte om när tjejer bombar deras kropp med enorma mängder parfym och annat krimskrams, jag låter er andra fylla på med saker så att vi får tråden levande
Citera
2023-02-20, 16:12
  #2
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Astrologi psykfall. Tatueringar på fingret / fingrarna tycker jag är sjukt avtändande på brudar, känns och är riktigt jävla WT.
Citera
2023-02-20, 16:13
  #3
Medlem
Icks?
Citera
2023-02-20, 16:15
  #4
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Icks?

TS förklarar tydligt vad det innebär.
Citera
2023-02-20, 16:16
  #5
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Sönderspacklade, opererade och överdrivet mobilanvändande. Även självupptagenhet går fetbort.
Citera
2023-02-20, 16:17
  #6
Medlem
snooper123s avatar
Tjejer som haft GB-period eller är GBs.
Fan det värsta som finns.
Citera
2023-02-20, 16:19
  #7
Medlem
Pripps3.5s avatar
Killar som startar sådana här trådar när de har noll erfarenhet av kärlek och relationer.
Citera
2023-02-20, 16:20
  #8
Medlem
Alla varianter av så kallade "skönhetsoperationer" är avtändande.

Dessutom: Två tatueringar är en för mycket - en tatuering är samma sak.

Sitter bläcket dessutom i ansiktet skriker det psykiskt ohälsa - och är naturligtvis ett rop på hjälp.

Dessa brudar hoppar jag - alltid.

Jag gillar normala tjejer med vanliga jobb och normalt utseende.
Citera
2023-02-20, 16:20
  #9
Medlem
Plutläppar, halstatueringar, aggressivitet, för mycket smink och högfärdighet har jag svårt för på kvinnor.
Citera
2023-02-20, 16:23
  #10
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Killar som startar sådana här trådar när de har noll erfarenhet av kärlek och relationer.

Varför fan ska man stämplas som någon som ”har noll erfarenhet av relationer”? Anledningen till att jag startar denna tråd är för att se vad andra har för icks eftersom att jag finner det intressant att det skiljer sig en hel olika från person till person, vad man attraheras mindre av. Herregud asså.
__________________
Senast redigerad av exe.e 2023-02-20 kl. 16:31.
Citera
2023-02-20, 16:23
  #11
Medlem
En man som har en massa piercingar eller stort långt skägg. Känns ofräscht och ohygieniskt (jag VET att det inte behöver vara så, men det är känslan som JAG får). Även ansiktstatuteringar eller att han går som att han bär runt på ett kylskåp
Citera
2023-02-20, 16:24
  #12
Medlem
Astrologi, ytlighet, knarkare (Partyknarkare som testat nått vartannat år typ är väl ok),
Inkluderar även alkohol som knark..

För mycket smink o parfym samt för slampigt klädd är också en big turn off för min del..

Just det, hästbrudar... fråga mig inte varför.
Har bara dålig erfarenhet och försöker numera att aktivt undvika dessa....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback