Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 23:51
  #157
Medlem
Timoteuss avatar
Hemsk inredning.
För trettio år sedan behövde jag bara störas av en och annan lädersoffa, porslinstiger i jätteformat och gråtande barn-tavla
Nu måste jag hata 90%av nationen med deras gråa skåpluckor, mässingsananaser och polyesterblandade plädar.
Det är ansträngande.
Citera
2024-04-27, 01:42
  #158
Medlem
Tjejer med tatueringar, solglasögon, röker eller snusar eller som lyssnar på rapp, hipphopp eller annan apmusik.
Citera
2024-04-27, 02:00
  #159
Medlem
Finns ju en jävla, jävla massa, även om man också kan se olika nivåer på det.
T.ex. gillar jag inte folk som ska tala om för andra vem och hur dom är och varför dom är som dom är. Men det finns ju, som sagt, mycket och lite av allt möjligt.
Folk som tycker känslor är viktigt, men samtidigt inte klarar av någonting negativt eller icke-våldsam/icke-hotfull ilska.

Finns en miljard icks. Idioter, folk som ställer så kategoriska frågor, att dom inte går att besvara på ett meningsfullt sätt, men samtidigt känner sig hemma som forskare eller filosofer.. Och "vill mänskligheten och alla väl".

Tjejer som vill att alla ska komma överens och vara kompisar
Tjejer som har massa metoo i bagaget och tycker alla ska vara öppna om allt.
Alkoholister, drogare, kvinnor som har husdjur, som dom ej tar hand om på ett bra sätt, t.ex. ouppfostrad och kaotisk hund.
Citera
2024-04-27, 03:12
  #160
Medlem
Motsatt kön, dvs kvinnor: tatueringar upp över halsen, eller stora jävla blaffor på andra delar av kroppen, metallbitar i näsan, tungan och fittan, ankläppar. Fy fan.
Men jag är ju gammal och räknas väl inte. Men vafan, en äldre mogen kvinna utan dessa attribut är ju enormt mycket sexigare. Gärna grått hår och lite hängpattar. Men inte för stor buske. Nån ordning ska det vara.
Citera
2024-04-27, 18:50
  #161
Medlem
Vänsteråsikter och vänsterattribut. Lila hår, näsring...

Gillar inte tatueringar heller. Eller "skönhetsingrepp". Dvs anknäbbar eller bröst som pekar åt alla håll.
Citera
2024-04-27, 23:01
  #162
Medlem
shitmagnets avatar
Ångest/stressproblematik.
Radikala/hetsiga åsikter om div ämnen.
Rökare går har alltid gått och kommer alltid att gå direkt helt bort, för min del.

Kanske inte så relationsrelaterat men ändå: Tjejer som...
- på gymmet klär sig i svart linne och svarta tights, som ALLA andra.
- Bär svart dunkappa. Stillöst, själlöst värdelöst skittråkigt att se på. Skriker 90-tal. Varför är det ens fortfarande en grej!
- Fummlar sig fram i trafiken i en Suv över 1 1/2 fil när de uppenbart knappt skulle klara ratta en trehjuling.
- Alltid tar "innerkurva" i affären eller ute på stan. Varenda en av kvinnligt kön beteer sig alltid så, mycket märkligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback