Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-26, 00:29
  #1
Medlem
Jag har chans att köps ps5 med några spel som följer med. Det följer även med vr1.
Barnen har ju längtat efter vr men frågan är om de är värt det? Känns drygt att lägga den summan på vr2 just nu men som verkar mycket bättre. Barnen blir nog nöjd oavsett. Jag skulle få allt för ca 4000
Citera
2023-03-26, 01:05
  #2
Medlem
VenturaCustoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electricbanana
Jag har chans att köps ps5 med några spel som följer med. Det följer även med vr1.
Barnen har ju längtat efter vr men frågan är om de är värt det? Känns drygt att lägga den summan på vr2 just nu men som verkar mycket bättre. Barnen blir nog nöjd oavsett. Jag skulle få allt för ca 4000

Sälj VR1 i så fall för att det går si sådär med att spela dom nya VR-spelen så som jag förstår det, d.v.s det upp till spelutvecklarna att se till att det fungerar med VR1. Klart att ångarna kanske kan ha kul med vissa spel ändå, det funkar ju när det funkar.
Citera
2023-03-26, 01:14
  #3
Medlem
MrDoomsdays avatar
vr2 kostar ju 5.500 kr bara den, medans en vr1 kan du få för runt 2000

Det är ps5:an du köper och det är ett bra pris för alltihop, beroende på vilka spel och hur många det är. Även utan spel hade det iofs varit ett bra pris eftersom vr1 följer med.

En ps5 med vr2 kostar 11000 kr så glöm att du kan hitta den kombon för 4000 kr, ens utan spel till.
Citera
2023-03-28, 14:27
  #4
Avstängd
Äsch har lågt förtroende för Sony med tanke på hur jävla rätt det senaste läget ändå kan bli ändå.
Citera
2023-03-28, 15:56
  #5
Medlem
xposures avatar
Ett solklart köp!
VR1:an kan du kränga för typ 1500 och har således betalat 2500 för ett PS5!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback