Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-10, 00:06
  #1
Medlem
Har läst att man tydligen kan dö av lyrr+kola+alkohol.

Har druckit 6glas vin och en halv bärs runt 15 fram till 19.

Tog 2lyrr 18.50 och 2lyrr 20.50

Började ta fyra små linor kola runt 21-22 och några till vid 22.30 och 23.00


Tog även 1 lyrr runt 13-14.0”

Handlar om 150mgare! Så 750mg totalt.

Har haft kramper för flera år sen, med lyrr och E. Har hört att kramptröskeln sänks varje gång man fått ett krampanfall så det blir lättare o lättare att få det igen.

Kan jag få ett krampanfall av detta? Trodde att alkoholen inte skulle påverka då jag drack tidigare och var nykter när jag började ta kola.

Känner mig väldigt orolig och vågar typ inte göra annat än att ständigt hålla koll på hela kroppen.

Vet att jag bara nojjar men tycker ändå att att rädslan är befogad med tanke på det jag hörde.
Hoppas att det verkligen inte är någon risk så att jag kan fortsätta njuta av ruset :’( .

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde svara och inte bara skriva kort ”ja” eller ”nej”.

Hoppas att någon kunnig svarar!
Citera
2023-04-10, 00:20
  #2
Medlem
Var lugn. Jag går på ungefär exakt samma kombination och dosering som du idag (700mg lyrica, en halv gubbe ladd, tre bira så lite mindre alkohol. Sen två spliffar (hasch) nu inför läggdags. Detta är för mig en i princip nykter vilosöndag; om du mår bra kan du vara lugn skulle jag säga - men jag är ju mer knarkare än läkare.
Citera
2023-04-10, 00:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Har läst att man tydligen kan dö av lyrr+kola+alkohol.

Har druckit 6glas vin och en halv bärs runt 15 fram till 19.

Tog 2lyrr 18.50 och 2lyrr 20.50

Började ta fyra små linor kola runt 21-22 och några till vid 22.30 och 23.00


Tog även 1 lyrr runt 13-14.0”

Handlar om 150mgare! Så 750mg totalt.

Har haft kramper för flera år sen, med lyrr och E. Har hört att kramptröskeln sänks varje gång man fått ett krampanfall så det blir lättare o lättare att få det igen.

Kan jag få ett krampanfall av detta? Trodde att alkoholen inte skulle påverka då jag drack tidigare och var nykter när jag började ta kola.

Känner mig väldigt orolig och vågar typ inte göra annat än att ständigt hålla koll på hela kroppen.

Vet att jag bara nojjar men tycker ändå att att rädslan är befogad med tanke på det jag hörde.
Hoppas att det verkligen inte är någon risk så att jag kan fortsätta njuta av ruset :’( .

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde svara och inte bara skriva kort ”ja” eller ”nej”.

Hoppas att någon kunnig svarar!

Om du kan? Ja. Är det troligt? absolut inte. kan säga med 99.9% säkerhet att du är ko lugn. ta och kryp i säng så kommer du sova fin fint! Lite vitaminer är alltid bra att slänga i sig med om du har hemma
Citera
2023-04-10, 00:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryseinfield
Var lugn. Jag går på ungefär exakt samma kombination och dosering som du idag (700mg lyrica, en halv gubbe ladd, tre bira så lite mindre alkohol. Sen två spliffar (hasch) nu inför läggdags. Detta är för mig en i princip nykter vilosöndag; om du mår bra kan du vara lugn skulle jag säga - men jag är ju mer knarkare än läkare.

Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Om du kan? Ja. Är det troligt? absolut inte. kan säga med 99.9% säkerhet att du är ko lugn. ta och kryp i säng så kommer du sova fin fint! Lite vitaminer är alltid bra att slänga i sig med om du har hemma

Tack för svar!

Ena sidan av läppen domnade av precis. När jag slickar på den sidan av läppen så smakar det lite beskt som kolan, men har ingen kola i munnen alls.

Är det normalt?
Citera
2023-04-10, 01:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Tack för svar!

Ena sidan av läppen domnade av precis. När jag slickar på den sidan av läppen så smakar det lite beskt som kolan, men har ingen kola i munnen alls.

Är det normalt?

Ja det är förmodligen kolan som bedövar lite borde vara borta inom nån timme. Du har säkert lite kola "olja" som fastnat när du dragit linorna helt lugnt med andra ord kanske fått på fingret sen kliat dig typ
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback