Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-04-14, 22:41
  #13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Det kan jag pissa på när jag har 15-20 nervösa medelklassårslöner på mina vrister.

Vem fan bryr sig vad en sådan stackare som måste förfasas över vad andra gör för att själv må bättre tycker?
Någon som är lika liten rädd och nervös för andras tyckanden gissar jag

Fotleden är ett udda ställe att ha en klocka på.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vrist

Vad tjänar en person ur medelklassen per år?

Låt oss anta att en person ur medelklassen tjänar 300 000:- per år, det betyder att priset på din klocka ligger mellan 4 500 000:- och
6 000 000:-, stämmer det?
Citera
2023-04-14, 23:50
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Fotleden är ett udda ställe att ha en klocka på.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vrist

Vad tjänar en person ur medelklassen per år?

Låt oss anta att en person ur medelklassen tjänar 300 000:- per år, det betyder att priset på din klocka ligger mellan 4 500 000:- och
6 000 000:-, stämmer det?

Fotleden...ja är man Neurosedynskadad så funkar väl det lika bra som FlavaFlavs favoritställe.
Alla sätt är bra utom de dåliga sägs det.

Ja min och din matte är likvärdig.
Dock rörde det sig om två klockor. En på varje handled.
Citera
2023-07-19, 23:29
  #15
Avstängd
PistaFerraris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
För oss klockintresserade börjar det ju närma sig den kortärmade säsongen. Äntligen får man skylta med sina pjäser.

Där jag bor är det t-shirt väder sedan ett par veckor tillbaka och jag måste säga att det känns skönt att glida in i mataffären med en Vacheron Constantin Overseas på armen. Har bytt till gummiarmband nu från kalvskinn eftersom det är lite varmare ute och det känns riktigt sportigt och fräscht.

Så hur är det med er andra likasinnande? Är ni taggade? Vad bär ni helst på armen nu på våren/tidig sommar? Är ni nojiga att folk från orten ska lägga märke till era ur och ställa till bekymmer?

Hahahaha
Vilken skön lirare du är.

Humor.
Citera
2023-08-20, 10:06
  #16
Avstängd
Bentaygas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
För oss klockintresserade börjar det ju närma sig den kortärmade säsongen. Äntligen får man skylta med sina pjäser.

Där jag bor är det t-shirt väder sedan ett par veckor tillbaka och jag måste säga att det känns skönt att glida in i mataffären med en Vacheron Constantin Overseas på armen. Har bytt till gummiarmband nu från kalvskinn eftersom det är lite varmare ute och det känns riktigt sportigt och fräscht.

Så hur är det med er andra likasinnande? Är ni taggade? Vad bär ni helst på armen nu på våren/tidig sommar? Är ni nojiga att folk från orten ska lägga märke till era ur och ställa till bekymmer?

skylta med sin pjäser LOL, då är du fattig
Citera
2024-04-23, 16:01
  #17
Medlem
Kortärmad säsong nu igen så kalvskinnsarmbandet är återigen utbytt mot mer sportigt i gummi och igår gled man runt i piketröja med schweiziskt ur av allra högsta kvalitet på handleden.

Är ni andra horoligiskt intresserade också taggade? Har ni gjort premiär med kortärmat?
Citera
2024-04-23, 18:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Kortärmad säsong nu igen så kalvskinnsarmbandet är återigen utbytt mot mer sportigt i gummi och igår gled man runt i piketröja med schweiziskt ur av allra högsta kvalitet på handleden.

Är ni andra horoligiskt intresserade också taggade? Har ni gjort premiär med kortärmat?

Det var ett bra tag sedan.

Men så bor ju du nordväst om mig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback