Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-26, 22:25
  #1
Medlem
Phobiazis avatar
Hej
Alla försvinner inrikes eftersom folk inte vill sälja narkotika klassad får jag anta.
Jag har väntat på att de skulle dyka upp på darknet o lite var stans efter.

Är det möjligt att framställa a-php, a-phip, NEP eller är det därför man får köpa från EU?

Vad är det som står i vägen, är det svårt att hitta material en behöver, är formeln ägd/patenterade eller är själva formeln för det hela hemlig och därmed omöjligt?

Tänkte med alla meth labb i världen bör väl denna också gå? Ellr är det ej möjligt?

Kan inte kemin och tillverkning men jag hade börjat fixa, sälja o främst bruka konstant om jag kunde.

Kan ngn förklara för en amatör varför det ej blivit så? Väldigt nyfiken

Tack för er6tid om ni orkade.
Citera
2023-10-27, 18:20
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hej
Alla försvinner inrikes eftersom folk inte vill sälja narkotika klassad får jag anta.
Jag har väntat på att de skulle dyka upp på darknet o lite var stans efter.

Är det möjligt att framställa a-php, a-phip, NEP eller är det därför man får köpa från EU?

Vad är det som står i vägen, är det svårt att hitta material en behöver, är formeln ägd/patenterade eller är själva formeln för det hela hemlig och därmed omöjligt?

Tänkte med alla meth labb i världen bör väl denna också gå? Ellr är det ej möjligt?

Kan inte kemin och tillverkning men jag hade börjat fixa, sälja o främst bruka konstant om jag kunde.

Kan ngn förklara för en amatör varför det ej blivit så? Väldigt nyfiken

Tack för er6tid om ni orkade.

Det är möjligt att göra dom kemikalierna själv, dock skulle jag säga att man behöver kunskap inom organisk kemi, metamfetamin som dom white trash folket tillverkar i usa är en väldigt simpel syntes jämfört med tex dom du nämnde, nu vet jag inte direkt syntesvägen för a-php , nep osv i huvudet, men jag kan iaf garantera att det är enklare att tillverka metamfetamin. Meth iaf om man bara vill få skiten i halvtaskigt pulver är inte så mkt mer än pseufoefedrin, litium, kaustiksoda, vatten typ , då är det bara pseufoefedrinet iaf som är illegalt ,
Citera
2023-11-06, 08:54
  #3
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Det är möjligt att göra dom kemikalierna själv, dock skulle jag säga att man behöver kunskap inom organisk kemi, metamfetamin som dom white trash folket tillverkar i usa är en väldigt simpel syntes jämfört med tex dom du nämnde, nu vet jag inte direkt syntesvägen för a-php , nep osv i huvudet, men jag kan iaf garantera att det är enklare att tillverka metamfetamin. Meth iaf om man bara vill få skiten i halvtaskigt pulver är inte så mkt mer än pseufoefedrin, litium, kaustiksoda, vatten typ , då är det bara pseufoefedrinet iaf som är illegalt ,

Ah jo det är nog så ja, sedan vet jag ju inte allt man behöver och vart man skaffar alla sådana kemiska råvaror... Jo tack crystal meth vet man ju att många i usa dött av för deras labb exploderat haha. Men som du säger vidirgit bondmeth, såg att de ofta tillverkar det med batterisyra dessutom. :O
Citera
2023-11-20, 16:39
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah jo det är nog så ja, sedan vet jag ju inte allt man behöver och vart man skaffar alla sådana kemiska råvaror... Jo tack crystal meth vet man ju att många i usa dött av för deras labb exploderat haha. Men som du säger vidirgit bondmeth, såg att de ofta tillverkar det med batterisyra dessutom. :O

Mest standard dom använder är typ lithium från lithium batterier , kaustiksoda som används till avlopps rengöring, psydoefedrin från host medicin piller , vatten typ, det är normalt och enkelt iaf, dock får man skit grejjer, det blir pulver av det hela, inga kristaller som "crystal meth"

Ja ska se vad jag kan få fram för info åt dig iaf, jag har en polare som påstår att en nära vän till han tillverkat tex A-PVP och A-Php . Dessa snubbar är kriminella iaf "gäng" ja tror dock att han lr hans polare snackar skit, jag är ganska påläst på kemi som hobby, och vad jag förstått det som krävs det iaf någon koll på kemi för dom 2preparaten, metamfetamin tex i pulver kan nog nästan vilken idiot göra iaf så länge man följer en guide, enkla kemikalier att få också, a-php. Lr a-pvp är nog svårare iaf
Citera
2023-11-24, 19:52
  #5
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Mest standard dom använder är typ lithium från lithium batterier , kaustiksoda som används till avlopps rengöring, psydoefedrin från host medicin piller , vatten typ, det är normalt och enkelt iaf, dock får man skit grejjer, det blir pulver av det hela, inga kristaller som "crystal meth"

Ja ska se vad jag kan få fram för info åt dig iaf, jag har en polare som påstår att en nära vän till han tillverkat tex A-PVP och A-Php . Dessa snubbar är kriminella iaf "gäng" ja tror dock att han lr hans polare snackar skit, jag är ganska påläst på kemi som hobby, och vad jag förstått det som krävs det iaf någon koll på kemi för dom 2preparaten, metamfetamin tex i pulver kan nog nästan vilken idiot göra iaf så länge man följer en guide, enkla kemikalier att få också, a-php. Lr a-pvp är nog svårare iaf

Jo sån redneck meth skulle jag fan aldrig trycka i mig, ironiskt då jag kör i mig rc o struntar i vad det orsakar.

Jo jag känner en som kan göra a-phip också, typ allt man behövde var saker från amazon och råvaror från Tyskland. Tyvärr vägrade han hjälpa mig om jag inte tillverkade i ett land där det ej är klassat... Och jag vågar inte köpa in 500-1000g bulk som förr nu när det är nark klassad substans, kåken undviker man gärna...
Citera
2023-12-24, 04:35
  #6
Medlem
Phobiazis avatar
Men rent generellt hur stor kunskaps nivå behöver man teoretiskt för att återskapa a-phip, a-php, nep, hexen osv? För nånstans bör man väl kunna läsa hur man syntiserar dessa? För den infon bör väl läckt ut från något av alla labb/kemister under dessa år?

Skulle vilja göra för eget bruk o små försäljning. Men sedan om det vore så att det går att genomföra så förstår jag inte varför det ej säljs inrikes längre som allt annat klassat? Jag menar är man riktigt girig kan man ju ta 5-600/g här, jag skulle ta vad som behövs efter tillverkning dvs kan jag gå 250kr/g vid bulk bör jag kunna sälja billigare om jag tillverkar det...

Annars får jag göra nytt försök med dmt antar jag ><
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback