Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-04, 13:24
  #1
Medlem
Hej

Jag kommer att vara toastmaster på ett bröllop om drygt en månad och har funderat på ett intro som ska visa bilder på brudparet.

Bildspelet ska starta normalt men sedan spåra ur mer och mer och jag är därför på jakt efter ett program som kan:

- Sätta brudparens ansikten på andra kroppar/ klä dem i specifika kläder utan att det ser fejkat ut

- Placera brudparet i otroliga kontexter, tex:
Tillsammans med superstjärnor eller presidenter
Stående på Mount everest/ hängandes i en klippa högt upp i
luften.

Ja ni fattar. Ett program som kan få brudparet att framstå som stjärnor.
Citera
2023-08-04, 13:30
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace_High
Ja ni fattar. Ett program som kan få brudparet att framstå som stjärnor.

Jag blir orolig när jag läser sådana här förfrågningar
Citera
2023-08-04, 14:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace_High
Hej

Jag kommer att vara toastmaster på ett bröllop om drygt en månad och har funderat på ett intro som ska visa bilder på brudparet.

Bildspelet ska starta normalt men sedan spåra ur mer och mer och jag är därför på jakt efter ett program som kan:

- Sätta brudparens ansikten på andra kroppar/ klä dem i specifika kläder utan att det ser fejkat ut

- Placera brudparet i otroliga kontexter, tex:
Tillsammans med superstjärnor eller presidenter
Stående på Mount everest/ hängandes i en klippa högt upp i
luften.

Ja ni fattar. Ett program som kan få brudparet att framstå som stjärnor.

Finns säkert enklare sätt, men ett program som klarar av att göra det du vill är Stable Diffusion. Dessutom helt gratis. Om du installerat det behöver du också installera några tillägg, och i ditt fall skulle jag föreslå ControlNet och roop.
Citera
2023-08-04, 16:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GorillaGulleGull
Jag blir orolig när jag läser sådana här förfrågningar

Det behöver du inte bli.
Citera
2023-08-04, 16:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fcuko
Finns säkert enklare sätt, men ett program som klarar av att göra det du vill är Stable Diffusion. Dessutom helt gratis. Om du installerat det behöver du också installera några tillägg, och i ditt fall skulle jag föreslå ControlNet och roop.

Toppen, tusen tack för det!
Citera
2023-08-06, 07:57
  #6
Moderator
Ruskigbusss avatar
AI - Artificiell intelligens --> Foto, filmproduktion och grafisk design
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback