Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-08-13, 14:29
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Välkommen till ditt första inlägg i tråden, där det händer så mycket i direktsändning som sänns överalt, jag brukar kolla på övriga sport och evenprat om de händer något, då brukar de hamna högstupp, men i denna tråd så kan man inte följa vad som sker i media, här kan man bara läsa vad någon har skrivit och hittat infot i någon hemlig sida.

Du begriper inte att dina inspel har omvänd effekt mot vad du tror, och att du bara framställer dig själv som tragisk när du försöker dig på något så meningslöst som att sätta ribban för vad legitima intressen är. Rent löjligt att slå ner på tycke och smak.

PS. Den hemliga sidan står i öppningsinlägget. DS.
Citera
2023-08-13, 16:17
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Intresset är stort i tråden, få orkar bry sig, säkert tomt på läktaren också.
Jag läser för att ha lite koll på hur läget ser ut inför ungdomsfinnkampen
Citera
2023-08-13, 16:39
  #27
Medlem
Alkibiadess avatar
Karl Wållgren 50.18 på 400m häck, bekräftar nivån han har haft denna säsong.

Patricia Kamga vann F17 slägga men först efter att kastat 64.42 i sista omgången. Fram till dess ledde Hanna Gabrielle Gustafsson med 61.56 vilket var ett nytt pers för henne. Duell i P16 slägga mellan Lowe Wängelin 62.02 och Ludvig Ellgren 61.81, pers på båda. En annan duell var det i P16 längd där Oliver Ericsson vann med 7.10 före Filip Olsson 7.09.

Emil Millán de la Olivia vann M22 5000 meter med 14:15.70. Carl af Forselles nytt pers i stav med 5.07.

Några favoritsegrar i form av Stella Lundström (12.29 F16 tresteg), Noa Steiner (6:08.19 P16 2000m hinder), Majken Söderlund Larsson (4:52.12 F16 1500m hinder), Sidrak Afework (14.50 M22 110m häck), Katharina Gråman (14.30 K22 100m häck), Kajsa Cabanas Andersson (14.74 F17 kula), Molly Broback (50.33 K22 diskus), Carmen Cernjul (2:12.05 F16 800m), Linn Adolfsson (2:12.14 i F17 800m) och Amilia Jergmar (14.42 F16 kula).
Citera
2023-08-29, 19:59
  #28
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Själv skriver jag om det som jag tycker är intressant och jag låter mig inte styras av det som de flesta här inne tycker är intressant.

Men inte förvånad att du hoppar in i denna tråd och skriver en trött kommentar.

Jag ber om ursäkt, de var inte meningen att skriva en trött kommentar, jag ber om ursäkt som sagt och väntar redan till helgen med revanch för många som misslyckades i VM, dina startade trådar är ju bland de bästa i alla sportforum, inser nu, eller borde ha insett tidigare efter att ha sett mycket trams av andra i VM i fridrott tråden om fotboll och dylikt som inte har hört till ämnet...ibland om jag frågar något, då får jag svar dig, detta uppskattas verkligen, som sist Mondos höjningschema, jag letade innan jag frågade överallt jag hittade inte det innan tävling...


mvh/peace...
Citera
2023-08-29, 20:14
  #29
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag ber om ursäkt, de var inte meningen att skriva en trött kommentar, jag ber om ursäkt som sagt och väntar redan till helgen med revanch för många som misslyckades i VM, dina startade trådar är ju bland de bästa i alla sportforum, inser nu, eller borde ha insett tidigare efter att ha sett mycket trams av andra i VM i fridrott tråden om fotboll och dylikt som inte har hört till ämnet...ibland om jag frågar något, då får jag svar dig, detta uppskattas verkligen, som sist Mondos höjningschema, jag letade innan jag frågade överallt jag hittade inte det innan tävling...


mvh/peace...

Det är lugnt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback