Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-22, 13:59
  #1
Medlem
För er som åker tunnelbanan i Stockholm, hur ser ni på Regnbågsfonden reklam/propaganda inne i tågen?
Jag själv har rivit ner och slängt 5-6 stycken än så länge, är jag själv i det här?
Om ni inte har sett dem, så är det en dragqueen som sitter och läser för ett litet barn i knät och på andra sidan är det 2 lesbiska kvinnor varav en med prästkrage och såklart ännu ett barn i knät.
Att dem insisterar på att inkludera små barn i deras onaturliga livsstil är för mig vad som leder till att jag river ner skiten.
Citera
2023-08-22, 14:15
  #2
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MirrorMatch
För er som åker tunnelbanan i Stockholm, hur ser ni på Regnbågsfonden reklam/propaganda inne i tågen?
Jag själv har rivit ner och slängt 5-6 stycken än så länge, är jag själv i det här?
Om ni inte har sett dem, så är det en dragqueen som sitter och läser för ett litet barn i knät och på andra sidan är det 2 lesbiska kvinnor varav en med prästkrage och såklart ännu ett barn i knät.
Att dem insisterar på att inkludera små barn i deras onaturliga livsstil är för mig vad som leder till att jag river ner skiten.

Om du är själv om kriminell vandel? Nej, det är ganska vanligt, men de flesta försöker låta bli att skylta med det.
Citera
2023-08-22, 14:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MirrorMatch
deras onaturliga livsstil

Vilken del är onaturlig enligt dig?
Citera
2023-08-22, 14:53
  #4
Medlem
Låt bli och riv ner. Du gör bara martyrer av dem. Bättre att ignorera.
Citera
2023-08-22, 15:26
  #5
Medlem
Pittensmitts avatar
Äckliga pedo-horor som heter "Greta McThunderCock" eller liknande, jävla drag fittor som är så sjukt fula och äckliga, otroligt att folk låter dem va nära barn när dem är 40 åriga män i överdrivet mycket smink och ser ut som monster, något som skulle ge mig mardrömmar som barn, sen är dem lättklädda, vilket är ännu äckligare eftersom dem är 40 åriga män.

Hursomhelst, lgbtq propaganda borde förbjudas då det är bokstavligt talat "Grooming" där dem försöker manipulera unga och barn till att tvivla på sitt kön och sin sexualitet, sen bli deprimerade pga det.
Citera
2023-09-26, 20:25
  #6
Medlem
dessa hbt-personer frågar varför konservativa är besatta av att skriva 'dåligt' om hbt. när något tvångsmässigt trycks in i ditt ansikte mer än något annat så har du inget annat val än att vara det! det är inte som att man vill prata om hbt jag hatar det men hur ska det annars sluta? Hur som helst för min del så har jag bara spridit antimeddelanden om det på nätet. det är inte som att jag vill att de ska leva hur exakt jag vill. men att samhället ska vara fritt från alla ideologier och bara hållas inom vissa kretsar som vill se det så att folk kan välja som de vill. Moderna liberalism är något helt annat. jag är heller inte religiös men ändå emot det.
__________________
Senast redigerad av ForumsHack 2023-09-26 kl. 20:30.
Citera
2024-01-12, 15:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Vilken del är onaturlig enligt dig?
Att attraheras av och grooma småbarn sexuellt är jävligt onaturligt och peddos som gör et här borde tvångskastreras
Citera
2024-01-12, 16:12
  #8
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MirrorMatch
För er som åker tunnelbanan i Stockholm, hur ser ni på Regnbågsfonden reklam/propaganda inne i tågen?
Jag själv har rivit ner och slängt 5-6 stycken än så länge, är jag själv i det här?
Om ni inte har sett dem, så är det en dragqueen som sitter och läser för ett litet barn i knät och på andra sidan är det 2 lesbiska kvinnor varav en med prästkrage och såklart ännu ett barn i knät.
Att dem insisterar på att inkludera små barn i deras onaturliga livsstil är för mig vad som leder till att jag river ner skiten.

Syftet med reklamen är naturligtvis att provocera, det blir nästan övertydligt med dragqueens och lesbiska präster. Med tanke på din reaktion så har de uppenbarligen lyckats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback