Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 04:10
  #1357
Medlem
Kedoxs avatar
Fan ta Boston om de chokear 3-1 igen
Då kanske det är lika bra att Ullmark byter klubb.
Citera
Igår, 04:42
  #1358
Medlem
james bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Fan ta Boston om de chokear 3-1 igen
Då kanske det är lika bra att Ullmark byter klubb.
Ja det hade jag glömt bort. Tänk om fjolårets serie mot Florida nu smugit in i Bostons skallar.
Fast det är klart, det är väl inget mot de slutspelsdemoner Toronto slåss mot!
Kikar Colorado nu. Svårt att se att de skall tappa 3-1 ledning I alla fall oavsett hur det går nu......
Citera
Igår, 22:42
  #1359
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomThumb
Trodde faktiskt inte Toronto skulle åka ut i första rundan igen men ser verkligen ut så nu.

Tippar Colorado som vinnare av SC i år
Jag tror du har helt rätt beträffande Colorado. De slår ut Oilers i conference final och vinner över Florida i SC-finalen.

Men jäklar vad jag skulle njuta åt en Oilers-vinst. Dags för en kanadensisk vinst men det blir väl som vanligt ett önsketänkande tyvärr.
Citera
Idag, 00:35
  #1360
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Jag tror du har helt rätt beträffande Colorado. De slår ut Oilers i conference final och vinner över Florida i SC-finalen.

Men jäklar vad jag skulle njuta åt en Oilers-vinst. Dags för en kanadensisk vinst men det blir väl som vanligt ett önsketänkande tyvärr.
Jag tycker att saker och ting har utkristaliserat sig ovanligt tydligt efter bara 10 dagars spelande.

Edmonton givna till conference final. Carolina slår Rangers.

Florida-Colorado i final. Där tror jag dock att Florida kan ta det.
Citera
Idag, 09:18
  #1361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag tycker att saker och ting har utkristaliserat sig ovanligt tydligt efter bara 10 dagars spelande.

Edmonton givna till conference final. Carolina slår Rangers.

Florida-Colorado i final. Där tror jag dock att Florida kan ta det.

Kollade stora delar av Dallas - Vegas inatt, tyckte det var en oerhört jämn match. Serien är fortfarande helt öppen.

Att Edmonton skulle ta sig förbi Kings var väl inte så oväntat, hoppades att Kings skulle kunna skrälla men nu blev det inte så.

Av lagen som är vidare är det Colorado som har imponerat mest. De har ju krossat Hellebuyck och öst in mål. Blir något att bita i för Dallas/Vegas.

I öst är det väl totalt psykbryt just nu i både Toronto och Boston. Sista dansen för Torontos core-4 eller ännu en 3-1 kollaps av Boston. Riktigt spännande. Ullmark eller Swayman i mål? Det är frågan.

Fansen i Vancouver är missnöjda med EP40 så här långt. Skämten haglar om att man måste gå ut med en efterlysning till polisen om "missing person"

Hoppas nu på en final mellan Edmonton och Rangers. Skulle bli väldigt underhållande matcher.

Kommer Kempe och Arvidsson ansluta till VM-truppen? Att så många NHL-spelare väljer att spela VM i år måste ha med OS att göra. Budskapet har väl gått ut att vill man bättra chanserna att vara med i OS måste man också komma till VM så att det går att skapa ett lag redan nu.
Citera
Idag, 14:46
  #1362
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Visst är det så. Men känns mer som det är Filip jag följer. Skulle han byta klubb så släpper jag laget. Det är väl här Leksands hjärtat är lite starkare än svenskhjärtat.....

James, kom på en sorglig sak. Tror Perry är siste aktive spelare som var med på ducks cuplag. Getzlaf var siste på teamet.
Med Perrys pensionering kommer den eran fullt gå i graven
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback