Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-07, 21:54
  #1
Medlem
Nå vad vet vi om denna? någon som provat?

4-MMA cirkulerade ju i Sverige runt 2014 iaf, men den verkar inte direkt ha blivit populär, tror ni denna kan vara bättre?

Har själv inte provat den än, men det blir nog ett test fram vid löning.
Citera
2023-09-11, 20:01
  #2
Medlem
Så ingen har intresse för denna alltså? Då får väl jag bli först ut då, la beställning idag, så min review kommer inom 1-3 dagar så länge asken eller postnord sköter sig.
Citera
2023-09-12, 07:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Så ingen har intresse för denna alltså? Då får väl jag bli först ut då, la beställning idag, så min review kommer inom 1-3 dagar så länge asken eller postnord sköter sig.


Ser fram emot att få höra
Citera
2023-09-14, 17:09
  #4
Medlem
MissionFuckeds avatar
Mhmm ser verkligen intressant ut men dyr dock, ska agera likt metamfetamin i effekt men med verkningstid likt vanligt Affe, 1000kr för en gubbe är ju lite dyrt kan man tycka.
Citera
2023-09-14, 17:30
  #5
Medlem
Ja lite dyrt, men hade man fått bekräftat att det var bra drag i det så hade man kanske kunnat lyxa till det lite
Citera
2023-09-14, 20:14
  #6
Medlem
MissionFuckeds avatar
Ja jo exakt men är nog bra grejer hittils har allt funkat som jag fått från dom i alla fall men skönt med nåt som kan luta på dopamin sidan i alla fall, haha både 2-MEB och 4c-mar är på tok för serotonin utsöndrande för min smak men bra tryck i endå haha 😂
Citera
2023-09-14, 22:52
  #7
Medlem
Skogsvandrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Så ingen har intresse för denna alltså? Då får väl jag bli först ut då, la beställning idag, så min review kommer inom 1-3 dagar så länge asken eller postnord sköter sig.

Den var nästintill verkningslös om man kollar äldre trådar när den sist salufördes inrikes för ett par år sedan. Det kan såklart vara beroende på dåvarande batch men jag är tveksam. Det finns många forskningskemikalier med imponerande namn som i praktiken inte gör ett dyft. Jag kanske blir motbesivad, alltid uppfriskande med nya RC's även om jag inte använder det själv.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2023-09-14 kl. 22:58.
Citera
2023-09-15, 10:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Den var nästintill verkningslös om man kollar äldre trådar när den sist salufördes inrikes för ett par år sedan. Det kan såklart vara beroende på dåvarande batch men jag är tveksam. Det finns många forskningskemikalier med imponerande namn som i praktiken inte gör ett dyft. Jag kanske blir motbesivad, alltid uppfriskande med nya RC's även om jag inte använder det själv.

Vart hittar jag dom äldre? dyker ju inte upp någon annan tråd, psychonautwiki påstår att denna tillverkades av Julkis labb för första gången 2020. Den enda tråden jag hittar här över berör 4-MMA, så den gamla kanske är borttagen då eller?
Citera
2023-09-15, 17:19
  #9
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Vart hittar jag dom äldre? dyker ju inte upp någon annan tråd, psychonautwiki påstår att denna tillverkades av Julkis labb för första gången 2020. Den enda tråden jag hittar här över berör 4-MMA, så den gamla kanske är borttagen då eller?

De är 4-mma jag tror han refererar till :-)
Citera
2023-09-15, 17:28
  #10
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
De är 4-mma jag tror han refererar till :-)
Eller 3-meomc kanske?
Citera
2023-09-15, 17:38
  #11
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Eller 3-meomc kanske?

Nja de här är en amfetamin typ och den du mena är en cathinone och om jag inte är helt fel ut så är de väl olika familjer ?
Citera
2023-09-15, 17:41
  #12
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
Nja de här är en amfetamin typ och den du mena är en cathinone och om jag inte är helt fel ut så är de väl olika familjer ?
Ja jag tänkte att han fått nån felkoppling i hjärnan pga liknande förkortning. Olika familjer men ändå fenetylaminer väl.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback