Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 06:23
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Alltså det var den 25e igår, kan du tänka dig hur mycket ordrar och saker de haft att stå i?
Ge dem en chans vänta tills mån-ons innan du gnäller mer på dom är du snäll.
Kan garantera dig att du inte är den enda som väntar, men du verkar dock vara den enda som tar det personligt.


sen så är detta inte första gången, tror det är 4-5:e gången som han gör såhär nu.
Citera
2024-04-28, 18:17
  #86
Medlem
någon som fått sitt skickat än? Blev sagt att det skulle lämnas in tidigare i veckan men står fortfarande bara som registrerad.
Citera
2024-04-29, 09:38
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
någon som fått sitt skickat än? Blev sagt att det skulle lämnas in tidigare i veckan men står fortfarande bara som registrerad.

Var i kontakt med honom i fredags där han lovade att skicka under helgen men verkar inte ha hänt.,
Citera
2024-04-29, 13:45
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Var i kontakt med honom i fredags där han lovade att skicka under helgen men verkar inte ha hänt.,

fick svar nu att dom skulle skicka idag eller imorgon men har börjat tro att dom bara skämntar nu. Kan inte ta dom på allvar.
Citera
2024-04-29, 13:46
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Var i kontakt med honom i fredags där han lovade att skicka under helgen men verkar inte ha hänt.,


Det är alltid "packarens" fel
Citera
2024-04-29, 13:50
  #90
Medlem
Har gått 6 dagar innan dom skickat något. och fick svar idag att det är packarens fel. även fast deras hemsida säger "skickar varje dag" Detta är typiskt hyg. måste vara samma ägare.
Citera
2024-04-29, 14:17
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
Det är alltid "packarens" fel


Fick nu att min order är klar. Så räknar med att det postas idag
Citera
2024-04-30, 01:09
  #92
Medlem
Håller med SwedenYo, står det postas samma dag/ inom 24 timmar så ska det fan det. Annars kan man skriva inom 10 dagar eller ”när vi känner för det” så vet man ju iallafall. Eller som askn och uppdatera status på sidan så man vet iallafall. Pinsamt att skylta med något som man inte kan stå för, nu tänker jag dock speciellt på hyg. Kemi försöker ju iallafall verkar det som oftast.
Citera
2024-04-30, 03:48
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusKillen
Fick nu att min order är klar. Så räknar med att det postas idag


fick samma men verkar ändå inte vara inlämnat.
Citera
2024-04-30, 11:07
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
fick samma men verkar ändå inte vara inlämnat.


Mitt blev inlämnat igår och är påväg. Så dom arbetar nog med det skulle jag tro. Tålamod är den bästa egenskapen man kan ha här i livet
Citera
2024-04-30, 15:38
  #95
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Mitt blev inlämnat igår och är påväg. Så dom arbetar nog med det skulle jag tro. Tålamod är den bästa egenskapen man kan ha här i livet


Bild på produkten nu när du har den så man vet vad man ska få
Citera
2024-04-30, 22:26
  #96
Medlem
fattar inte vad som händer, står att den är färdigbehandlad men dom har inte lämnat in den än.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback