Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-09, 20:29
  #1
Medlem
Hej! Jag efterfrågar tips om vad som går att betala med comviqsaldot?
Citera
2023-09-09, 20:35
  #2
Medlem
zombie-nations avatar
Betala på offentlig toa?

Jag vet inte och har aldrig satt in på saldot, har ändå 41 kr.
Citera
2023-09-09, 20:39
  #3
Avstängd
HoraTheExplorers avatar
Ingenstans förutom på Comviq, har du inte GooGle?
Citera
2023-09-09, 20:46
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag vet inte och har aldrig satt in på saldot, har ändå 41 kr.

Förr så hamnade väl allt man tankade comviqkontantkort med på saldot, men sedan länge har de ju även bl.a. fasta prisplaner och lite annat man kan tanka som inte blir plus på saldot.

Själv brukar jag betala surf om jag har saldo över.
Citera
2023-09-09, 21:34
  #5
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Ingenstans förutom på Comviq, har du inte GooGle?

Blocket, t ex tar väl av saldo?
Citera
2023-09-09, 21:35
  #6
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Förr så hamnade väl allt man tankade comviqkontantkort med på saldot, men sedan länge har de ju även bl.a. fasta prisplaner och lite annat man kan tanka som inte blir plus på saldot.

Själv brukar jag betala surf om jag har saldo över.

Väldigt förvirrande. Jag betalar kontantkort och betalar för samtal och surf så fattar inte vart saldot kommer in i bilden. Men jag har fattat att om man har mycket i saldo kan man flytta det.
Citera
2023-09-09, 21:42
  #7
Avstängd
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Blocket, t ex tar väl av saldo?

INTEFANVETJAG men om man startar en tråd med 40:- på sitt Comviqsaldo så vet jag iaf att man måste skärpa till sig!
Citera
2023-09-09, 21:45
  #8
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
INTEFANVETJAG men om man startar en tråd med 40:- på sitt Comviqsaldo så vet jag iaf att man måste skärpa till sig!

Näe. Har verkligen inte startat en tråd om det. Var bara nyfiken.
Citera
2023-09-09, 22:05
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Väldigt förvirrande. Jag betalar kontantkort och betalar för samtal och surf så fattar inte vart saldot kommer in i bilden. Men jag har fattat att om man har mycket i saldo kan man flytta det.

När man tankar Comviq så kan man tanka "Surf", men man kan väl inte tanka "Samtal". Det finns "+Saldo" som är för betalsamtal och utlandssamtal. För vanliga samtal så finns olika prisplaner där väl de flesta ger en prisplan samt summan man betalar ger plus på saldot, d.v.s. klassiskt kontantkort.
Citera
2023-09-09, 22:09
  #10
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
När man tankar Comviq så kan man tanka "Surf", men man kan väl inte tanka "Samtal". Det finns "+Saldo" som är för betalsamtal och utlandssamtal. För vanliga samtal så finns olika prisplaner där väl de flesta ger en prisplan samt summan man betalar ger plus på saldot, d.v.s. klassiskt kontantkort.

Nä, man kan inte tanka enbart samtal. Man tankar alltid ett paket. Men inget paket som jag tankat har haft saldo.

OK, tack, fattar vad det är till för mer. Alltså saldot.
Citera
2023-09-09, 22:10
  #11
Medlem
ett tuggummi eller en cigg kanske ,om du springer på rätt person.
Citera
2023-09-10, 07:59
  #12
Medlem
Hackergirls avatar
Du kan köpa appar på Google play och betala med ditt saldo.

Du kan skänka till välgörenhet via sms med ditt saldo.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback