Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-01, 22:12
  #1
Medlem
Som rubriken lyder.
Har ni nångång gjort det, ångrat er i sista sekunden och bestämt er att ställa in er träff? Och vad var anledningen till det om man får fråga?

För mig hände det för några år sen, var på tåget påväg till Stockholm men ångrade mig och klev ur.
Anledning: Minns inte riktigt, mer än att det inte kändes rätt - därav fegade ur.
Citera
2023-10-01, 22:48
  #2
Medlem
OneTaps avatar
de kanske va en polis operation o du hade under medvetet uppfattat varnings tecken så din mag känsla kändes fel :P
Citera
2023-10-02, 00:17
  #3
Medlem
B-types avatar
Har vänt i dörren flera gånger när det visat sig att bilderna på tjejen hade ett drygt decennium på nacken eller att hon lagt på sig drygt 20kg sedan bilderna togs.
Citera
2023-10-02, 06:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charles92
Som rubriken lyder.
Har ni nångång gjort det, ångrat er i sista sekunden och bestämt er att ställa in er träff? Och vad var anledningen till det om man får fråga?

För mig hände det för några år sen, var på tåget påväg till Stockholm men ångrade mig och klev ur.
Anledning: Minns inte riktigt, mer än att det inte kändes rätt - därav fegade ur.
Har hänt några ggr ja, sen efteråt har man fått reda på att det varit rätt..
Citera
2023-10-02, 07:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charles92
Som rubriken lyder.
Har ni nångång gjort det, ångrat er i sista sekunden och bestämt er att ställa in er träff? Och vad var anledningen till det om man får fråga?

För mig hände det för några år sen, var på tåget påväg till Stockholm men ångrade mig och klev ur.
Anledning: Minns inte riktigt, mer än att det inte kändes rätt - därav fegade ur.

Jag har ångrat flera sexarbetare pga att de inte hållt vad vi tidigare kommit överens om.
Tex att vi ska ha sex och sen betalar jag, men på rummet vill tjejen ha betalt innan.
Så då har jag avbrutit.
Citera
2023-10-02, 08:59
  #6
Medlem
Har hänt men har sagt till i god tid innan så att man inte förstört tid och enerig för eskorten.
Citera
2023-10-02, 18:30
  #7
Medlem
kodapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
de kanske va en polis operation o du hade under medvetet uppfattat varnings tecken så din mag känsla kändes fel :P

Polisen får inte provocera fram brott i Sverige. Det här är ingen amerikansk film.
Citera
2023-10-25, 00:25
  #8
Medlem
slidsekret88s avatar
Nej. Tyvärr. Kuken har för mycket makt. Två gånger borde jag. Alla varningslampor blinkade rött men är jag kåt så kan inget hejda mig. Inget dålig samvete eller något sånt trams alltså utan en blåsning och ett möte med statens våldsmonopol bara. Inte hela världen dock. Kan mest bara garva åt min egen dumhet i båda fallen. Alla andra gånger har det gått fint trots ibland för stora risktaganden. Men men man ska dö ett par gånger innan man kan leva.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback