Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-11, 20:41
  #1
Medlem
Vilka tider jobbar postnord med att dela ut paket i stockholm? Till 22:00?
Citera
2023-10-11, 21:16
  #2
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Vilka tider jobbar postnord med att dela ut paket i stockholm? Till 22:00?

16.15 till 21.15 är kvällspasset i min stad, så det är säkert så i sthlm också.
Citera
2023-12-20, 15:23
  #3
Avstängd
Brawndos avatar
Kan postnord dyka upp och dela ut post och paket på samma område två dagar på en dag? De var här runt 12 men mitt paket (som har beräknad leveranstid idag) kom inte med, kan de dyka upp här igen på eftermiddagen?
Citera
2023-12-20, 15:34
  #4
Medlem
0A0As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Kan postnord dyka upp och dela ut post och paket på samma område två dagar på en dag? De var här runt 12 men mitt paket (som har beräknad leveranstid idag) kom inte med, kan de dyka upp här igen på eftermiddagen?

Försändelsen kanske åkte till ett ombud. Ibland får jag hämta ut brevförsändelser hos ombudet och ibland lämnar de paket utanför dörren.

Det verkar inte vara någon ordning på sorteringen i dag när små brev åker med till ombudet och stora paket droppas utanför ytterdörren.
Citera
2023-12-20, 15:35
  #5
Medlem
Jag gillar när man får att vi har varit hos dig och sökt dig men fick inte tag på dig ?
Och då har man suttit hemma och väntat på paketet hela dagen och får åka till utlämningsställe
Citera
2023-12-22, 08:20
  #6
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Jag gillar när man får att vi har varit hos dig och sökt dig men fick inte tag på dig ?
Och då har man suttit hemma och väntat på paketet hela dagen och får åka till utlämningsställe
Varje gång det sker tar chauffören en bild på var hen var. Så det kan alltid vara värt att be om bilden det har du rätt till. Chaufförer som fuskar ska ha skit
Citera
2023-12-22, 08:36
  #7
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Kan postnord dyka upp och dela ut post och paket på samma område två dagar på en dag? De var här runt 12 men mitt paket (som har beräknad leveranstid idag) kom inte med, kan de dyka upp här igen på eftermiddagen?

Där jag bor är det inte samma som delar ut paket och brev. Och paket delas ut på dagar brev inte delas ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback