Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-10-18, 08:37
  #13
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Så vad ska man göra med sitt liv då? Det är liksom bara 2 dagar, vad ska man ens göra i London, jag är anti-social, sur och arg typ, väldigt deprimerad överlag, skiter i människor och har endast fokus på mat och sånt jag gillar. Nu är Sverige är et litet skitland med ingen stor marknad, finns knappast amerikanska fast food chains här förutom Bk, Mc, subway, och KFC på typ 8 orter.
Jag sa inte att du inte ska besöka London. Det är en jättefin stad med enormt mkt kultur och historia. Men att åka dit för amerikansk skräpmat är ju uppåt väggarna.
Jag slår vad om att du hittar flygbiljetter+boende t/r new york för bara några futtiga tusenlappar mer och då jävlar får du njuta av amerikansk mat. Det rekommenderar jag dig verkligen.
Citera
2023-10-19, 07:46
  #14
Medlem
paparazzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Vilka brukar du äta på five guys?

Five Guys satsar på kvalitet framför kvantitet, så hamburgermenyn är faktiskt ganska begränsad, vilket är skönt för då slipper man få beslutsångest. Hur som helst, brukar alltid välja deras mest avancerade hamburgare som är en bacon- & ostburgare. Älskar även deras milkshakes (alla smaker jag har testat har varit lika goda). Av någon anledning har jag dock inte ännu prövat någon av deras varmkorvar eller mackor.
Citera
2023-10-20, 01:21
  #15
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Gå längs med Themsen och drick en pint på valfri pub längs med vägen. Centrala London har sina sevärdheter men så beror det ju också på vad man har för intressen.
Citera
2023-10-25, 17:23
  #16
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Hittade ett par hotell 3 stjärniga för 700-900 kronor.

Inte en chans!
Citera
2023-10-25, 19:35
  #17
Moderator
Neksnors avatar
Då det handlar om kort tid kan det vara värt att försöka maxa närvaron, alltså inte landa i Luton klockan 21.30 och sedan åka hem, från samma flygplats, klockan 06.15 dag tre.
Lyckligtvis är inte Luton ett realistiskt alternativ för resor från Sverige. Tre flygplatser är användbara, sorterade efter smidig förbindelse till/från centrala London blir det Heathrow, Gatwick, Stansted.
Citera
2024-04-02, 15:29
  #18
Medlem
Vill med dit och se abba voyager men ej varit där sen 1998
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3563502

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback