Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-04, 11:56
  #1
Medlem
Tjena!
Jag ska nu iväg till Kanada några månader och skulle behöva fixa ett nytt abonnemang tills dess. Jag tänker att det mest lönsamma vore att skaffa ett svenskt abonnemang som även funkar i Kanada. När jag googlar runt så hittar jag bara tre världen som alternativt, och då verkar det gå lika bra att surfa, ringa och sms:a i Kanada som det gör här hemma. Någon som har erfarenhet av tre världen? Hur är uppkopplingen utomlands? Alternativt, finns det något annat bra abonnemang som funkar i Kanada?
Tack för svar i förväg.
Citera
2023-11-04, 12:16
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RullandeIgelkott
Tjena!
Jag ska nu iväg till Kanada några månader och skulle behöva fixa ett nytt abonnemang tills dess. Jag tänker att det mest lönsamma vore att skaffa ett svenskt abonnemang som även funkar i Kanada. När jag googlar runt så hittar jag bara tre världen som alternativt, och då verkar det gå lika bra att surfa, ringa och sms:a i Kanada som det gör här hemma. Någon som har erfarenhet av tre världen? Hur är uppkopplingen utomlands? Alternativt, finns det något annat bra abonnemang som funkar i Kanada?
Tack för svar i förväg.

Ladda ner appen "Airalo". Där kan du starta upp ett eSim.
Du kan lägga in vilka datum det ska gälla, vilket land, datamängd och pris.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback