Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 22:28
  #4969
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du är inte med i matchen. jag påstår att ni är blinda för att ni fortsätter säga att ni är bättre än aik, vilken det inte finns nått som helst belägg för.
Okej. Nyss var det för att vi slutar som bäst 7:a.. Tramsa vidare du
Citera
Idag, 22:37
  #4970
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Hammarby IF 294 SM-Guld, djurgårdens if 475 och allmänna ik 235. Klar 3:a i stan även om det skall tilläggas att man är "bäst i stan" om man ser dem som en solnaklubb (mäktigt att vara bättre än Vasalund, Spånga m.fl.).

På herrsidan i fotboll har man fler SM-tecken, men man saknar internationella meriter vilket Hammarby IF har så det går väl jämnt ut där.


Du är ju ett konstaterat troll så detta är sista gången jag svarar dig. För det 1a : Jag pratade inte med dig.

För det 2a : Vi pratar denna säsongen då det är i trådeden AS 2024. Inte i nån magisk drömvärld där man kan lägga in kommunmästerskap i varpa med blind dvärg.

För det 3e : Ni har inga internationella meriter, punkt slut.

För det 4e. Dra åt helvete.
Citera
Idag, 22:37
  #4971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Hammarby IF 294 SM-Guld, djurgårdens if 475 och allmänna ik 235. Klar 3:a i stan även om det skall tilläggas att man är "bäst i stan" om man ser dem som en solnaklubb (mäktigt att vara bättre än Vasalund, Spånga m.fl.).

På herrsidan i fotboll har man fler SM-tecken, men man saknar internationella meriter vilket Hammarby IF har så det går väl jämnt ut där.

Varför skriver du när du inte representerar någon grupp eller orginastion som på något sätt hjälpt Hammarby framåt? Vi klarar oss utan internetkrigare.
Citera
Idag, 22:38
  #4972
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Okej. Nyss var det för att vi slutar som bäst 7:a.. Tramsa vidare du


Nej det var det inte, det var du som började blanda in det. Jag skrev det efter att någon mongoloid diffare (antagligen du) skrev att ni var bättre än aik.
Citera
Idag, 22:45
  #4973
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du är ju ett konstaterat troll så detta är sista gången jag svarar dig. För det 1a : Jag pratade inte med dig.

För det 2a : Vi pratar denna säsongen då det är i trådeden AS 2024. Inte i nån magisk drömvärld där man kan lägga in kommunmästerskap i varpa med blind dvärg.

För det 3e : Ni har inga internationella meriter, punkt slut.

För det 4e. Dra åt helvete.
Punkt 3. Såväl i herrfotboll som i övriga idrotter. Fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av Quest.quest
Varför skriver du när du inte representerar någon grupp eller orginastion som på något sätt hjälpt Hammarby framåt? Vi klarar oss utan internetkrigare.
Har man varit med och hyllat den av statsmakten mördade Gabriele Sandri på Nyköping borta i hockeyallsvenskan 2007 har man rätt att uttala sig om vissa saker. Lätt att vara bra i medgång, seriefinaler hit och cupfinaler dit.

Jag representerar såklart ingen "grupp" (jag är inte gay och är med i något männerbund), jag skriver bara vad jag tycker.

Som sagt, lätt att vara bra i medgång.

Societa Sportiva.
Citera
Idag, 22:51
  #4974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Punkt 3. Såväl i herrfotboll som i övriga idrotter. Fakta.


Har man varit med och hyllat den av statsmakten mördade Gabriele Sandri på Nyköping borta i hockeyallsvenskan 2007 har man rätt att uttala sig om vissa saker. Lätt att vara bra i medgång, seriefinaler hit och cupfinaler dit.

Jag representerar såklart ingen "grupp" (jag är inte gay och är med i något männerbund), jag skriver bara vad jag tycker.

Som sagt, lätt att vara bra i medgång.

Societa Sportiva.
Om du försöker spela insatt så var jag på den bortamatchen också mot Nyköping. Förstår inte riktigt vad du menar? Var en random bortamatch i hockeyn på den tiden? Eller är du den lilla "kinesjäveln" som fick fly från Sverige?
Citera
Idag, 23:13
  #4975
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Cifuentes gör succe med QPR i The Championship där han tog dom från 6 poäng under strecket till klart säker mark och nytt kontrakt. Samma tränare jagade fansen bort för en oprövad Hallberg som hade en liten kort succe under förra säsongens andra halva. Två raka borta. 0 poäng där och frågan är om han får leda laget mot AIK. Och om så är fallet blir den helt avgörande. Be careful what you wish for. Cifuentes resultat med Bajen var inom ramen för vad man kan förvänta sig av den truppen man hade. Men så snackar vi en förening vars fanbase byggt upp en myt om sig själv som större och bättre än vad man är.

Hallberg så extremt överskattad och visar hur kortsynta fotbollsfans är. Lägg upp hans resultat under hela perioden och inte bara förra säsongens andra halva i Värnamo och det är inget värt att satsa på för en förening med den självbilden.
Citera
Idag, 23:33
  #4976
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quest.quest
Om du försöker spela insatt så var jag på den bortamatchen också mot Nyköping. Förstår inte riktigt vad du menar? Var en random bortamatch i hockeyn på den tiden? Eller är du den lilla "kinesjäveln" som fick fly från Sverige?
Inte helt random m.t.p. sportsliga och ekonomiska läget? Det gick ju som det gick sedan, men ändå. Dessutom omvärldsläget med en supporter som blivit mördad av polismakt.

Vilka (lag, grupp) var det som bangade box på hemresan?

Jävligt off-topic nu, men ändå. Man ser ju framemot göteborgsderbyt imorgon, men än mer Superettanmötet mellan ÖIS och HeIF på tisdag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback