Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 22:05
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Okej, så om jag skjuter dej i huvudet med en pistol och du överlever, då är allt frid och fröjd och bara att fortsätta våra liv som vanligt?
Du är inte bara lite korkad, eller så har du andra motiv bakom ditt försvar av denna äckliga varelse JÖ!

Vi lever i en sinnessjukt värld, en vidrig feministisk pk värld, där du verkar vara en stöttepelare, att Paolo köper sex gör att ni fullständigt förstör hans liv, men när denna idiot till JÖ gör ngt hundra ggr värre ska han in i värmen igen, gulle han. IDIOT!

Den där genom-idiotiska tolkningen får stå för dig. Den speglar ingenting av vad jag har skrivit om och är därmed inte värd att besvaras.
Ett tips till dig, från hjärtat, är att sluta vara så arg, misstänksam och bitter mot allt och alla.
Citera
2024-04-27, 03:21
  #674
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Den där genom-idiotiska tolkningen får stå för dig. Den speglar ingenting av vad jag har skrivit om och är därmed inte värd att besvaras.
Ett tips till dig, från hjärtat, är att sluta vara så arg, misstänksam och bitter mot allt och alla.

Att du inte tycker en grov fyllekörning på E4 Sthlm-Gävle, körandes på fälgen är fel utan istället gulligullar föraren, tillika fåntratten JÖ är minst sagt tragiskt.
Citera
2024-04-27, 11:43
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Att du inte tycker en grov fyllekörning på E4 Sthlm-Gävle, körandes på fälgen är fel utan istället gulligullar föraren, tillika fåntratten JÖ är minst sagt tragiskt.

Som sagt så gör du en genom-idiotisk tolkning av vad jag skrev.
Citera
2024-05-03, 12:24
  #676
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Som sagt så gör du en genom-idiotisk tolkning av vad jag skrev.

Att tolka dej är inte alls svårt, du avgudar fånen JÖ, så till den milda grad att det är helt okej för dej med fånens grova rattfylla (att han kunnat köra ihjäl oskyldiga människor är av sekunda värde).
Citera
2024-05-06, 20:25
  #677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Att tolka dej är inte alls svårt, du avgudar fånen JÖ, så till den milda grad att det är helt okej för dej med fånens grova rattfylla (att han kunnat köra ihjäl oskyldiga människor är av sekunda värde).

Men är du helt j..la dum i huvudet eller?
Skaffa dig en annan hobby.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback