Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-18, 12:15
  #1
Medlem
Har kört på med 300mg Testo en gång i veckan i drygt ett halvår som jag tyvärr blev tvungen att avbryta jävligt hastigt och därmed hann jag inte med att ta någon Pct vid avslut.
Jag har väl varit lite mer trött och nere än tidigare men det är det minsta problemet just nu, det är värre med odören jag fått på köpet som luktar rent av överjävligt!!
Svårt att hitta jämförelser men det stinker ruttet lik, kloak/avlopp och inland typ lite sött?
Kan detta symptom ha att göra med enzymer, hormoner som är helt bananas och hur länge ska jag och min omgivning behöva stå ut med detta innan det försvinner?
Var beredd på att bli lite nedstängd men inte stinka som en T-spritsalkis.

Väldigt tacksam för hjälp som ni kanske förstår!
Citera
2023-12-18, 12:18
  #2
Avstängd
Liberationfronts avatar
Nog bäst att du går till vc, lär väl att ha i sin grund i ngn invärtes kroppsbalans. Dålig balans, säkert ngt näringsämne du saknar eller har för mkt av. En dietist kanske?
Citera
2023-12-18, 12:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Nog bäst att du går till vc, lär väl att ha i sin grund i ngn invärtes kroppsbalans. Dålig balans, säkert ngt näringsämne du saknar eller har för mkt av. En dietist kanske?
Jag har varit hos HC och kollat hjärta, lever, blodvärden, hepatit och eventuella vitaminbrister. Men dom kunde inte hitta några brister öht. Det var cirka 2 månader sedan jag klev av nu men lukten är fortfarande rejält påtaglig!
Citera
2023-12-18, 13:09
  #4
Avstängd
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhammer420
Jag har varit hos HC och kollat hjärta, lever, blodvärden, hepatit och eventuella vitaminbrister. Men dom kunde inte hitta några brister öht. Det var cirka 2 månader sedan jag klev av nu men lukten är fortfarande rejält påtaglig!

Ändra kosten, jag stank hemsk ett tag och slutade äta bananer då blev det bra. Det är nog högst individuellt.

Jag förde en kostlogg på inrådan en PT kompis du skriver upp allt du äter i 30 dagar sen får du prova dig fram.
__________________
Senast redigerad av Liberationfront 2023-12-18 kl. 13:12.
Citera
2023-12-18, 14:12
  #5
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Drogakuten --> Dopning och dopningspreparat
/Moderator
Citera
2023-12-18, 22:16
  #6
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Är du noggran med din hygien i de nedre regionerna?
Citera
2023-12-19, 02:24
  #7
Medlem
Stor-steffes avatar
Jag brukar jämt lukta ammoniak på bolas.. stark doft. Ibland känns de knepigt. Tror dock inte ja luktat så efter kur.. är väl iof inte så ofta jag vart ren sista åren men ändå 😎

Om värdena är bra o du mår bra är du antagligen bra 🤙

Mvh
Citera
2023-12-19, 18:33
  #8
Medlem
Det är möjligt att det bara är i ditt huvud.

Annars:

Tvättar du dina kläder? Om du vet att du svettats en dag, på tex jobbet, ska du absolut inte använda samma tröja nästa dag.

Samma gäller på gymmet. Du *KAN* inte & på många gym *FÅR DU INTE* använda samma kläder nästa pass, utan att ha tvättat dom innan, just pga svetten som sätter sig & luktar röv dagen därpå.

Utöver detta, hur duschar du? Personligen duschar jag innan jobbet, sedan på gymmet samma dag. Dels för att vakna på morgonen men också för man svettas på natten.
Citera
2023-12-20, 04:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Jag brukar jämt lukta ammoniak på bolas.. stark doft. Ibland känns de knepigt. Tror dock inte ja luktat så efter kur.. är väl iof inte så ofta jag vart ren sista åren men ändå 😎

Om värdena är bra o du mår bra är du antagligen bra 🤙

Mvh

Skönt att man inte är den ända trotsallt för det låter inte så långt ifrån min verklighet heller, stark lukt som blir tydligare under dagen. Men bara för att blodvärden och vitaminer såg bra ut på proverna så utesluter väl inte det att hormonerna eller något annat kan vara knas?
Citera
2023-12-20, 04:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thefuq
Det är möjligt att det bara är i ditt huvud.

Annars:

Tvättar du dina kläder? Om du vet att du svettats en dag, på tex jobbet, ska du absolut inte använda samma tröja nästa dag.

Samma gäller på gymmet. Du *KAN* inte & på många gym *FÅR DU INTE* använda samma kläder nästa pass, utan att ha tvättat dom innan, just pga svetten som sätter sig & luktar röv dagen därpå.

Utöver detta, hur duschar du? Personligen duschar jag innan jobbet, sedan på gymmet samma dag. Dels för att vakna på morgonen men också för man svettas på natten.

Hygien sköter jag om, framförallt nu på senare tid iom omständigheterna! Duschar varje morgon och oftast mitt på dagen med och använder deo, byter underkläder varje dag (såklart) och övriga kläder efter typ 2 dagar. Svettas tycker jag inte jag gör heller, isf upplevde jag det mer när jag var på Testot än nu..
Citera
2023-12-20, 04:48
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhammer420
Skönt att man inte är den ända trotsallt för det låter inte så långt ifrån min verklighet heller, stark lukt som blir tydligare under dagen. Men bara för att blodvärden och vitaminer såg bra ut på proverna så utesluter väl inte det att hormonerna eller något annat kan vara knas?

Hormonellt strul kan ge kroppsodör. Är du i ketos kan du också få en annan doft, jag tycker det påminner om aceton men andra skulle kanske säga ammoniak.

Gå till vc igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback