Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-12-26, 10:55
  #1
Avstängd
Nosstocks avatar
En bekant har legat on på Testo E, och gick sen över till Nebido (Testo D) efter ca. 6 månader.
Totalt typ 1 år on. Dosen var 250mg i veckan bara dock.

PCT bestod endast av tex. DAA och Turkesteron.

Nu 3 månader efter avslutad kur så mår personen som dag 0 efter avslutad kur: dvs. Toppen.
Personen ökar i muskler, styrka och minskar i fett som under kur.
Kuken står som ett spett så libidon är på topp.

Är detta normalt?
Citera
2023-12-26, 11:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
En bekant har legat on på Testo E, och gick sen över till Nebido (Testo D) efter ca. 6 månader.
Totalt typ 1 år on. Dosen var 250mg i veckan bara dock.

PCT bestod endast av tex. DAA och Turkesteron.

Nu 3 månader efter avslutad kur så mår personen som dag 0 efter avslutad kur: dvs. Toppen.
Personen ökar i muskler, styrka och minskar i fett som under kur.
Kuken står som ett spett så libidon är på topp.

Är detta normalt?
6 månader på 250mg testo u per vecka lär ge förhöjda värden ett bra tag efteråt. Själv hade jag 40nmol 3 veckor efter en injektion motsvarande 125mg per vecka.
Föreslår att han tar blodprov och påbörjar pct när nivån är ungefär på normal nivå innan den blir för låg om han inte vill härda ut det utan pct.
Citera
2023-12-27, 10:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
En bekant har legat on på Testo E, och gick sen över till Nebido (Testo D) efter ca. 6 månader.
Totalt typ 1 år on. Dosen var 250mg i veckan bara dock.

PCT bestod endast av tex. DAA och Turkesteron.

Nu 3 månader efter avslutad kur så mår personen som dag 0 efter avslutad kur: dvs. Toppen.
Personen ökar i muskler, styrka och minskar i fett som under kur.
Kuken står som ett spett så libidon är på topp.

Är detta normalt?

Nebido har otroligt långt half-life och jag skulle misstänka att inom några veckor kommer han få en dipp, för det du beskriver är inte normalt nej. När du får nebido av en vårdcentral kör dom oftast 12 veckors intervall, vilket är alldeles för långt emellan för att få jämna värden över tid men eftersom att halv-livet är så långt så funkar 12 veckors intervall hyfsat för många. Hade jag varit din polare hade jag fixat hem en riktig pct tills när dippen kommer, för den lär komma.
Citera
2023-12-27, 15:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
En bekant har legat on på Testo E, och gick sen över till Nebido (Testo D) efter ca. 6 månader.
Totalt typ 1 år on. Dosen var 250mg i veckan bara dock.

PCT bestod endast av tex. DAA och Turkesteron.

Nu 3 månader efter avslutad kur så mår personen som dag 0 efter avslutad kur: dvs. Toppen.
Personen ökar i muskler, styrka och minskar i fett som under kur.
Kuken står som ett spett så libidon är på topp.

Är detta normalt?

Inviduellt, men han ska nog inte ropa hej än som sagt.
Citera
2023-12-27, 19:21
  #5
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Jag gick av testot utan pct i september efter lite c&b i närapå två år. Inte märkt av nått värre, precis börjat fått ett par finnar på bakre axlarna igen. Varit mer eller mindre kåt under hela perioden.

Folk ska känna in så jäkla mycket.
Citera
2023-12-27, 20:15
  #6
Medlem
Nebido har en halveringstid på 90 ±40 dagar så din "kompis" har kanske kvar lite i kroppen. Sen är pct överdrivet, produktionen kommer igång ändå.
Citera
2023-12-28, 12:14
  #7
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmuck2000
Nebido har en halveringstid på 90 ±40 dagar så din "kompis" har kanske kvar lite i kroppen. Sen är pct överdrivet, produktionen kommer igång ändå.


Och kan förstärka och skynda på processen avsevärt. Clomid går ju att köra som testo booster för hypogonada män
Citera
2024-01-04, 19:46
  #8
Avstängd
Nosstocks avatar
Han har fortfarande inga problem. Men får se till våren.
Citera
2024-02-08, 10:12
  #9
Avstängd
Nosstocks avatar
Still going strong.

Kuken står, ökningar sker i styrka och muskeluppbyggnad samt fettförbränning.

💪🏽
Citera
2024-02-17, 22:23
  #10
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Still going strong.

Kuken står, ökningar sker i styrka och muskeluppbyggnad samt fettförbränning.

💪🏽

Det är väl bara att gratulera, hos mig har dippen varit på botten efter just 3 månader. Antar det är mycket individuellt. Hur gammal är den här personen? Yngre har givetvis bättre förutsättningar.
Citera
2024-02-18, 01:48
  #11
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det är väl bara att gratulera, hos mig har dippen varit på botten efter just 3 månader. Antar det är mycket individuellt. Hur gammal är den här personen? Yngre har givetvis bättre förutsättningar.

Han är närmare 40.
Citera
2024-02-18, 18:10
  #12
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Han är närmare 40.

Bra skit, han gör säkert rätt i mycket i kost, vila och sömn. Gör man en tur och kämpar i uppförsbacken så får man resultat, helt klart. Bra jobbat, hälsa honom det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback