Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-07, 11:08
  #1
Avstängd
Tja

Ni har blockat min bror för droghandel när han inte har gjort nån droghandel, han tror ett missförstånd kan har skett på ett inlägg.

Det enda han nyligen har skrivit är att konsistensen på heroinet har varit segt som kola nu förtiden istället för det pulver som det brukar vara. Han menar alltså det fysiska konsistensen på heroinet man köper på stan inte något annat. Ta bort hans ban!

Antar att det är denna post?
(FB) FAQ: Heroin (diacetylmorfin) - Vanliga frågor och svar.
Citera
2024-01-08, 17:07
  #2
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aidegaren
Tja

Ni har blockat min bror för droghandel när han inte har gjort nån droghandel, han tror ett missförstånd kan har skett på ett inlägg.

Det enda han nyligen har skrivit är att konsistensen på heroinet har varit segt som kola nu förtiden istället för det pulver som det brukar vara. Han menar alltså det fysiska konsistensen på heroinet man köper på stan inte något annat. Ta bort hans ban!

Antar att det är denna post?
(FB) FAQ: Heroin (diacetylmorfin) - Vanliga frågor och svar.

Nej, det är givetvis inte ett inlägg som fortfarande syns som är orsaken till avstängningen. Det inlägget är så klart raderat.
Citera
2024-01-08, 18:22
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Nej, det är givetvis inte ett inlägg som fortfarande syns som är orsaken till avstängningen. Det inlägget är så klart raderat.

Ja men posten är ju ett missförstånd jag menade ju var i landet har du köpt ditt heroin inte något annat och det framgår ju av posten.
Citera
2024-01-08, 21:42
  #4
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aidegaren
Ja men posten är ju ett missförstånd jag menade ju var i landet har du köpt ditt heroin inte något annat och det framgår ju av posten.

OK, så det var inte din bror det handlade om alltså utan du själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback