Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-07, 21:41
  #217
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
EQ vill jag testa. Eller så här: Jag körde lågdos för ett par år sedan. Jag har för vana att göra det; lär mig gå innan jag springer. Men det var så låg dos att jag knappt märkte av det. Men senhöstens kur kan mycket väl bli Testo C och EQ.

Tycker absolut du ska köra den i höst.
Du kommer inte bli besviken om det är uthålligheten du är ute efter. 😁💪
Citera
2024-05-10, 06:50
  #218
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Tycker absolut du ska köra den i höst.
Du kommer inte bli besviken om det är uthålligheten du är ute efter. 😁💪

Jag har en vän, en slags coach, som kan mycket mer än jag. Han - liksom jag - körde bla med deca i mixen och vi båda både gillade det och fick extremt bra utväxling. Men efter att han själv testade EQ så slutade han helt med nandrolon. För EQ gav honom samma effekt men var både snällare och mjukare. Så jag tänker att Testo C och EQ kan bli just en mjuk höstkur efter att jag nu i sommar kört Vision Labs oljor i form av Tren, Mast och Testo. Samtidigt som det gynnar min kardio. Vi får se!
Citera
2024-05-10, 10:32
  #219
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Jag har en vän, en slags coach, som kan mycket mer än jag. Han - liksom jag - körde bla med deca i mixen och vi båda både gillade det och fick extremt bra utväxling. Men efter att han själv testade EQ så slutade han helt med nandrolon. För EQ gav honom samma effekt men var både snällare och mjukare. Så jag tänker att Testo C och EQ kan bli just en mjuk höstkur efter att jag nu i sommar kört Vision Labs oljor i form av Tren, Mast och Testo. Samtidigt som det gynnar min kardio. Vi får se!

Jo jag kommer absolut köra blast med EQ under mina vinter bulks 😁
Har läst att vissa kan må otroligt kasst på EQ men det är inget jag upplevt.

DOCK! Så har mitt HB gått från 145 till 170 så en markant stigning. Snart dags för mig att lämna lite blod.

Har fått lite fragmin av en nära bekant som jag tunnar ut blodet med innan jag lämnar så blir det inga frågetecken från blodgivarcentralen.

Planerar själv in en mast,tren,testo nästa vår-cut😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback