Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-01-11, 16:49
  #37
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macattack11
Okok! Tack för svar
Om jag krossar dem. Hur mycket ska jag börja med då enligt din uppfattning?

Börja med hälften - 40mg - o vänta 45 min på effekt, behövs det mer så fyll på me andra hälften.
2024-01-11, 16:56
  #38
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendpilled
Jag tänker att eftersom tabletter på 160mg skrivs ut så är det inte en dödlig dos, såtillvida att du inte har druckit eller tagit benso


Det fanns 160mg tabletter fram tills de att det uppstod såpass många ofrivilliga överdoser och dödsfall till följd så de togs bort helt. Nu är 80mg de starkaste vad jag känner till.

160mg kan definitivt vara farligt. Någon som aldrig käkat opioider innan skulle utan problem kunna trilla av pinn på en sån dos.
2024-01-11, 17:01
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macattack11
Nej såklart det vet jag. Ville bara ha lite mer på fötterna om det var en dödlig dos eller inte. Dvs om andra tagit så mycket innan. Ska se om jag kan vara i sällskap med någon. Känner fortfarande inte särskilt mycket. Testat oxy innan några gånger och inte kännt något då heller. Jävligt konstigt.
Tack för svar.

edit: Hittade på nätet att de du skriver är sant. Finns 160mg tabletter.

Hur går det? Stick fingrarna i halsen om det händer igen.
2024-01-11, 17:04
  #40
Moderator
Morfar-52s avatar
Uppenbarligen inte akut längre, fortsätt i (FB) FAQ: Oxikodon/Oxycontin & Oxynorm - Vanliga frågor och svar. ./låst
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback