Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-08, 11:15
  #2053
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
När Oskar intervjuas i Martin Björks ...
Annat intressant som framkommer i denna intervju:

Oskars föräldrar är sjuksköterska respektive elektriker, så knappast nån överklassuppväxt.

Oskar hade en väldigt fin kompisrelation i allrummet med Johan, trots att dom båda var intresserade av Meira.

Oskars arbetsgivare, Enter fonder, var väldigt noggranna med att dom inte ville nämnas i programmet. Och det var dom som instruerade honom att uppge jobbtiteln "finansiell rådgivare" i programmet. Kanske också därför som Oskar var medvetet vag om sitt jobb under dejten med Meira i kapseln.

Oskar har i många år fått höra att han framstår som feminin. Det verkar inte bekomma honom.
Citera
2024-02-08, 12:18
  #2054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Hur tror du att det hade påverkat tittarsiffrorna om man hade fler äldre, fula, tjocka, incels och handikappade som skulle matcha? Jag tror att färre hade tittat på programmet, jag hade inte velat följa LIB då. Man tillsätter såklart någorlunda attraktiva människor så att chanserna för ömsesidigt tycke ökar, även om jag förstår hur du menar.

Om vi tänker oss ett liknande program som Bachelor, hade man castat sådana människor du efterfrågar hade ingen varit intresserad av programmet eftersom folk vill ha något fint att titta på.

nja, finns program som lockar ändå...men visst, jag köper det också
Citera
2024-02-08, 15:03
  #2055
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har inte instagram, försökte skaffa nya, men de neggade två email från mig. Så kan inte kolla

Har dålig koll på Stockholms uteliv numera, men är inte Rose sunkstället mittemot Berzeeli park/Berns typ bredvid Hallwylska?

Varför skulle en 18-åring ens titta på en 37-åring?


Stämmer.

Ja du, bevisligen fick han åtminstone napp minst en gång - och tillökning på köpet!
Berusade och unga tjejer tenderar väl att tycka att DJs är lite *häftiga*.
Kanske lite dumt att han inte skyddat sig.
Citera
2024-02-08, 16:01
  #2056
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Har dålig koll på Stockholms uteliv numera, men är inte Rose sunkstället mittemot Berzeeli park/Berns typ bredvid Hallwylska? Varför skulle en 18-åring ens titta på en 37-åring?
Kul att läsa dom otroligt dåliga recensionerna på nattklubben där Sergio jobbar. Inte för att någon nämner just honom, men ändå.
Citera
2024-02-08, 22:43
  #2057
Medlem
Nope. Kan inte alls förstå vad Amanda ser i denne man.

Och Catja...allt är förlåtet. Hon är sjukt snygg medan snubben ser ut som en luffare. Säkert bra i sängen men vem vill se på någon så ovårdad varje dag?
Citera
2024-02-08, 22:44
  #2058
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Då jag upprepar mig också: Om kvinnan inte föder barnet genom att göra abort, så släcker hon livet för en annan mänsklig varelse, oftast enbart för att det inte passar henne själv att bli förälder just då. Det är själviskt och ondskefullt.

Nej det är det inte. Det är precis tvärtom. Synd att många inte verkar tänka längre än näsan räcker i såna här fall.
Citera
2024-02-09, 01:31
  #2059
Medlem
Hur mycket tror ni de fick i arvode? Netflix har ju pengar. 50k var?
Citera
2024-02-09, 05:35
  #2060
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Om kvinnan inte föder barnet genom att göra abort, så släcker hon livet för en annan mänsklig varelse, oftast enbart för att det inte passar henne själv att bli förälder just då. Det är själviskt och ondskefullt.
Citat:
Ursprungligen postat av spücko
Nej det är det inte. Det är precis tvärtom. Synd att många inte verkar tänka längre än näsan räcker i såna här fall.
Precis tvärtom? Förklara gärna hur det kan vara barmhärtigt och osjälviskt att ta kål på en annan mänsklig varelse.
Citera
2024-02-09, 13:52
  #2061
Medlem
AnnaChiaras avatar
Amanda har intervjuats i Mama:
https://www.expressen.se/mama/mamali...te-var-gravid/

Det är fantastiskt kul att hon tar upp Sergios matlagning, att han kan hälla coca cola i maten. Som en liten påminnelse om att han i tingsrätten berättade att han hällde coca cola över tjejen i ren aggressivitet när han inte fick gå igenom hennes telefon.

De verkar ha det så mysigt i lägenheten att de tänker stanna tills bäbisen börjar krypa.

Sergio går till jobbet lagom till att hon kommer hem. Undrar hur det blir när hon och bäbisen istället är hemma sedan under föräldraledigheten, och de är alla tre i det där skyffet. Det blir spännande! Särskilt när Sergio inte får sin sömn som han är van vid.

Amanda har fortfarande inte träffat barnet som ju Sergio skulle ta fullt ansvar för. Ja, hon verkar ju inte särskilt kristen eller moderlig som accepterar att ett litet barn blir behandlat så.
Citera
2024-02-09, 20:18
  #2062
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Amanda har fortfarande inte träffat barnet som ju Sergio skulle ta fullt ansvar för. Ja, hon verkar ju inte särskilt kristen eller moderlig som accepterar att ett litet barn blir behandlat så.
Det är inte Amandas ansvar om snedknullet inte vill träffas. Det krävs 2 för tango, i det här fallet kanske 2, 3, 4...
Citera
2024-02-09, 20:22
  #2063
Medlem
LuluBrooksies avatar
Anis Don Demina har intervjuat Christofer på Youtube.
https://youtu.be/xgzRCiscZJQ?si=W0QlobG9t3Gki6lY

Jag blir fan inte klok på karlsloken. ÄR han en stalker? En av de första saker han säger är att han mådde så väldigt psykiskt dåligt av att Catja inte ens ville möta hans blick.
-"Jag sökte hennes blick gång på gång under Reunionprogrammet utan framgång". Herregud!
Citera
2024-02-09, 22:36
  #2064
Medlem
Frontlinjens avatar
Sett fram till avsnitt fem nu. Helvete, vill lappa till Christoffer varje gång han säger ”min hjärtas fröjd…”
Fattar han inte att det är oattraktivt att vara desperat?

Sergio förtjänar såklart en rak höger.

Amanda är utseendemässigt den som utklassar alla de andra. Frumaterial.
__________________
Senast redigerad av Frontlinjen 2024-02-09 kl. 22:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback