Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-13, 03:48
  #1
Medlem
Hej!
Har återigen testat E då jag fick en otroligt rolig och spännande känsla första gången. Får absolut ingen känsla alls i kroppen dem andra jag är med tuggar käke medan jag sitter helt normalt och inte känner något? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det när man koksar jag får ingen känsla alls och dem andra är helt på. Varför känner inte jag något? Beror de på att jag käkar sertralin? Kan det påverka så pass?
Citera
2024-01-13, 03:54
  #2
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbanan
Hej!
Har återigen testat E då jag fick en otroligt rolig och spännande känsla första gången. Får absolut ingen känsla alls i kroppen dem andra jag är med tuggar käke medan jag sitter helt normalt och inte känner något? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det när man koksar jag får ingen känsla alls och dem andra är helt på. Varför känner inte jag något? Beror de på att jag käkar sertralin? Kan det påverka så pass?
Borde ju vara det om du inte tagit mängder tidigare i livet och blitt tolerant
Citera
2024-01-13, 03:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Borde ju vara det om du inte tagit mängder tidigare i livet och blitt tolerant


Nä har inte käkat massa förut. Har tagit e en gång tidigare och älskade det, nu känns det mer ovärt när man inte ens känner av det
Citera
2024-01-13, 04:05
  #4
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbanan
Nä har inte käkat massa förut. Har tagit e en gång tidigare och älskade det, nu känns det mer ovärt när man inte ens känner av det
Då har du antagligen tagit för lite eller blockats av de du är med. Isåfall släpper det strax.
Edit: slappna av
Citera
2024-01-13, 05:31
  #5
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbanan
Hej!
Har återigen testat E då jag fick en otroligt rolig och spännande känsla första gången. Får absolut ingen känsla alls i kroppen dem andra jag är med tuggar käke medan jag sitter helt normalt och inte känner något? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det när man koksar jag får ingen känsla alls och dem andra är helt på. Varför känner inte jag något? Beror de på att jag käkar sertralin? Kan det påverka så pass?

Googla sertralin + mdma och du har svaret.. lite dagis nivå ngl, är inte detta välkänt i knark-kretsar?

Du äter medicin som reglerar serotonin flödet, sen tar du mdma som frisätter löjligt mycket serotonin. Det krockar. Var glad att du inte kände något, nästa gång kan det kosta dig livet. Googla Serotonergt Syndrom. Iofs borde det dyka upp på din första googling.

Var försiktiga med er där ute!
Citera
2024-01-13, 06:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Man ska inte knarka, olagligt!
Precis och ja, men alltså mdma borde vara använt terapeutiskt då det ska ha läkande effekter. Har inte konsumerat något sådant eller liknande på väldigt många år i och med det är illegalt. Sedan behöver inte lagligt betyda att det är säkert, alla preparat är olika. Dock så borde en del mildare illegala preparat regleras för människor med färdigutvecklade hjärnor. Kriget mot det är kontraproduktivt och är ren hyckleri. Jag anser att alla ska ha rätten till att bestämma över sin kropp, men folk som hamnar i destruktivt missbruk ska erbjudas vård och andra instanser kanske får hjälpa för ett få människor på rätt bana igen. Vilket man redan gör i Sverige. Så vi är faktiskt på rätt väg. Nyare generationer som är vetenskapligt lagda ser det ur ett vetenskapligt perspektiv.

Människor mår så dåligt att vi måste pröva allt vetenskapen har att erbjuda för att läka folk. Läser ofta folk som vill ta sitt liv och ser bara mörker. Det är oetiskt att inte hjälpa dom när det finns medicinsk hjälp för att få människorna att känna mening med livet, vara lyckliga och fungera.
__________________
Senast redigerad av N0.N4M3 2024-01-13 kl. 06:27.
Citera
2024-01-13, 07:10
  #7
Medlem
Blanda inte mdma med ssri
Citera
2024-01-13, 10:39
  #8
Avstängd
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbanan
Hej!
Har återigen testat E då jag fick en otroligt rolig och spännande känsla första gången. Får absolut ingen känsla alls i kroppen dem andra jag är med tuggar käke medan jag sitter helt normalt och inte känner något? Vi har tagit lika mycket. Ca en halv var bara.
Likadant blir det när man koksar jag får ingen känsla alls och dem andra är helt på. Varför känner inte jag något? Beror de på att jag käkar sertralin? Kan det påverka så pass?

Ja det blockerar.
Citera
2024-01-13, 10:49
  #9
Avstängd
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Precis och ja, men alltså mdma borde vara använt terapeutiskt då det ska ha läkande effekter. Har inte konsumerat något sådant eller liknande på väldigt många år i och med det är illegalt. Sedan behöver inte lagligt betyda att det är säkert, alla preparat är olika. Dock så borde en del mildare illegala preparat regleras för människor med färdigutvecklade hjärnor. Kriget mot det är kontraproduktivt och är ren hyckleri. Jag anser att alla ska ha rätten till att bestämma över sin kropp, men folk som hamnar i destruktivt missbruk ska erbjudas vård och andra instanser kanske får hjälpa för ett få människor på rätt bana igen. Vilket man redan gör i Sverige. Så vi är faktiskt på rätt väg. Nyare generationer som är vetenskapligt lagda ser det ur ett vetenskapligt perspektiv.

Människor mår så dåligt att vi måste pröva allt vetenskapen har att erbjuda för att läka folk. Läser ofta folk som vill ta sitt liv och ser bara mörker. Det är oetiskt att inte hjälpa dom när det finns medicinsk hjälp för att få människorna att känna mening med livet, vara lyckliga och fungera.

Fria individer som vi är (på pappret men inte i praktiken) så borde vi få bestämma över våra egna kroppar svar ja.

Mdma, cannabis, svamp etc.. borde vara lagligt för människans väl och ve OM staten hade velat och ville oss väl. Men det vill dom inte tydligen..

Deras handlingar är istället att inte lyfta dessa frågor som har påvisats vetenskapligt till och med. Och tillåter då istället psykisk ohälsa öka i detta land trots att det finns en massa debatter sen i fjol iaf om den psykiska ohälsan som går ned i åldrarna. Det är bättre med lyckopiller verkar dessa tycka.

Barn bland annat (ingen annan heller för den delen) ska inte behöva äta lyckopiller för att systemet i samhället är sjukt. Mkt märkligt.. 🤔
Citera
2024-01-13, 11:13
  #10
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Övriga droger --> Centralstimulantia
/Moderator
Citera
2024-01-13, 12:28
  #11
Medlem
Zenabs avatar
Nej nej nej
Citera
2024-02-28, 13:55
  #12
Medlem
Äter själv sertralin 150mg.
Tyvärr så fungerar inte E tillsammans med sertralin, du blir endast som på tjack, i alla fall jag.
Även Syra får jag mycket sämre effekt på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback