Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-27, 22:01
  #13
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag förstår inte varför de ställer upp på detta. Det är en bra och spännande film, och plötsligt så dyker du upp och gör reklam för ex. diskmedel. Eller är med i Apotekets reklam, och pratar om hemorrojder eller gaser i magen. Och det är inte ens roligt. Visst, de tjänar kanske en slant, men är det bara för att få chansen att få vara med i TV, även om alla hatar reklamen? Och hur kan de vara med i reklam som bara är pinsam?

Skulle du kunna tänka dig att vara med i en reklamfilm?

Märkligt, jag funderade på detta igår.
Och kom fram till nja
Det beror helt på vilken produkt och företag reklamen jag ska vara med i gör reklam för.
Det måste vara något jag själv tycker är bra.
Svenskt kött
Scania
Lantmännen
Arla
Svenskproducerat, rejält.
Annars skulle jag skämmas.
Citera
2024-01-27, 23:22
  #14
Medlem
deddds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
en kompis farsa va med i en reklam film o han fick pröjsat typ 20 000 spänn :P o dessutom e de ju as coolt o va med i tv. e typ bara 0.4% av befolkningen som får va de :P
Hade inte stått i TV och sagt "Jag har haft problem med hemorrojder sedan julen men farbror Rune när jag var 13, men med Rövsmör 2000™ har problemen helt försvunnit!" för 20.000, även om det varit en halv-dags jobb.
Citera
2024-01-27, 23:46
  #15
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Hade inte stått i TV och sagt "Jag har haft problem med hemorrojder sedan julen men farbror Rune när jag var 13, men med Rövsmör 2000™ har problemen helt försvunnit!" för 20.000, även om det varit en halv-dags jobb.
Och blivit så förknippad med produkten att alla du möter på stan, från skolbarn till pensionärer, ropar "Rövsmör" åt dig.

Sen får du inga andra reklamjobb för att ingen annan produkt vill bli förknippad med dig, då du gett rövsmör ett ansikte och är "Rövsmör" med hela svenska folket.
__________________
Senast redigerad av DoktorNo 2024-01-27 kl. 23:54.
Citera
2024-01-28, 00:20
  #16
Medlem
deddds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Och blivit så förknippad med produkten att alla du möter på stan, från skolbarn till pensionärer, ropar "Rövsmör" åt dig.

Sen får du inga andra reklamjobb för att ingen annan produkt vill bli förknippad med dig, då du gett rövsmör ett ansikte och är "Rövsmör" med hela svenska folket.
Drömmen. Klart värt 20k.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback