Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 03:49
  #1
Medlem
Skarparattarns avatar
Varför har vi ingen tråd med fotboll från Argentina?

Måste finnas fler som tycker ligan är intressant.

Idag kl 21 spelar San Lorenzo - Estudiantes

Följt utav kl 23 Gimnasia L.P - Huracan
Citera
2024-02-13, 12:27
  #2
Avstängd
NotDeads avatar
Kul att någon tar upp det! Har länge velat följa något i Sydamerika men brukar vara snålt med bra streams.

Är väl nu man tar tummen ur röven och fixar iptv.

Skulle vilja se River Plate, dels för att en utav Manchester Citys meme försvarare är tränare där nu, Martín Demichelis. Och att Pep värvat en 18årig mittfältare (Claudio Echeverri) ''El Diablito''. Dominerade i u17 tidigare i vintras. Drog till med ett hattrick mot Brasilien bland annat.

Bra trådstart, hoppas det finns intresse.
Citera
2024-02-13, 15:40
  #3
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Kul att någon tar upp det! Har länge velat följa något i Sydamerika men brukar vara snålt med bra streams.

Är väl nu man tar tummen ur röven och fixar iptv.

Skulle vilja se River Plate, dels för att en utav Manchester Citys meme försvarare är tränare där nu, Martín Demichelis. Och att Pep värvat en 18årig mittfältare (Claudio Echeverri) ''El Diablito''. Dominerade i u17 tidigare i vintras. Drog till med ett hattrick mot Brasilien bland annat.

Bra trådstart, hoppas det finns intresse.


Jag ska se matcherna ikväll är även Independiente - Rosario och Godoy Cruz - Union Santa fe inatt!


Ja det är spännande se många talanger innan dom sedan köps till Europa jag brukar streama genom en sida på nätet kan skicka pm vid intresse!
Citera
2024-02-13, 16:22
  #4
Avstängd
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag ska se matcherna ikväll är även Independiente - Rosario och Godoy Cruz - Union Santa fe inatt!


Ja det är spännande se många talanger innan dom sedan köps till Europa jag brukar streama genom en sida på nätet kan skicka pm vid intresse!

Är 3 minuter bort i från att fixa Iptv och annars har jag en sida för streams men tack ändå .

Hoppas det blir mer eld i tråden!!
Citera
2024-02-15, 01:34
  #5
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Är 3 minuter bort i från att fixa Iptv och annars har jag en sida för streams men tack ändå .

Hoppas det blir mer eld i tråden!!


Nu spelar River!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback