Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-14, 01:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wafaawafaa
Tja en riktigt nära vän te mig har sovit 5h på 7 dygn och tryckte nyss 12st mirta 15 mg och ksk 2st sertralin bluefish 50mg vet it om han tog de eller it men han sa nej men e inte säker
Han började se saker och då bestämde han sig för att kötta sömnisarna och då vart det bara värre och han fick en riktig psykos undrar om det är överdos han fått eftersom han säger att han fryser även fast han är skit varm (jag kände hans svett från pannan) sen så slår hans hjärta väldigt hårt och oregelbundet han hör röster och är helt väck han börjar prata med rösterna och säga jätte konstiga saker som att vi är någonstans vi verkligen knte är, han vet it vart vi är heller även om vi är hos en vän som vi båda känner
Under psykosen så fick vi inte vara i samma rum som han men när vi väl fick vara det så fick vi inte kolla telefonerna eftersom han trodde vi skulle ringa ambulans, han sa att han inte kunde kolla i våra ögon för de skulle bli helt shorba då men sen tog ja en bild på mina ögon å så fick han se de och då vart de lugnt och han litade på mig och kunde kolla på mig å så
Har även snackat med en vän som kan mycket om sånt så han har hjälpt till som fan, men han beskrev när hans tjej fick överdos och de var exakt såhär sen enligt Google så klickar han i varje ruta men de liksom Google de tror man för överdos av en Lina ladd
Hoppas ni förövrigt har haft en trevligligare måndag natt/ tisdag morgon än oss

Om du inte vad berättar vad i övrigt han tagit kan ingen svara på din fråga. Mirtazapinet är milsvida långt från att vara farligt, sertralinet är en terapeutisk dos och de två läkemedlen kombineras ofta. Om du ska ställa en fråga, ställ den korrekt och ge alla detaljer så får du kanske svar.
Citera
2024-02-14, 10:22
  #14
Medlem
Allt e fine nu så de otroligt bra, höll koll på han hela tiden tills han hade somnat ända tills han vaknat, var bara ganska oroväckande med alla symptom, grabben har förövrigt sjuka sömnproblem så de är därför han vart vaken så länge
Citera
2024-02-16, 14:58
  #15
Medlem
Herregud tryckt i mig 20 st mirtazapin förut inte ett skit händer förutom seg. Din vän lider nog av psykiskt ohälsa och andra droger inblandad. Sömnbrist kan framkalla hallucinationer/psykoser med.
Citera
2024-02-17, 23:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Herregud tryckt i mig 20 st mirtazapin förut inte ett skit händer förutom seg. Din vän lider nog av psykiskt ohälsa och andra droger inblandad. Sömnbrist kan framkalla hallucinationer/psykoser med.

Andra droger inblandat, garanterat. Men TS är för feg att säga vilka.
Citera
2024-03-13, 22:51
  #17
Medlem
sojapojkes avatar
Som andra skrev är en karta mirtazapin rätt så icke-dödligt dock väldigt obehagligt med blixtrar och hallucinationer. Det är sömnbristen som väldigt allvarlig. Kul att det löste sig ändå tillslut men om det inte var tjackrace som var orsaken till sömnbristen bör det vara prio ett att kolla upp det. Några timmar på en vecka är direkt livsfarligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback