Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 10:22
  #361
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luciferanteportas
Firman som står bakom Hyg står ju på två st personer varav den ene heter Jonathan men denne person lever och frodas och bor i en av Sveriges större städer! Jag tänkte att det där med att Asken gick i graven tillsammans med denna J kanske var ett sätt att slippa skicka ut en massa ordrar där man saknade substanser att skicka? Jag vet inte.. Han har ju erkänt att Hyg, Swe, Asken och nån till får sina grejer av ett svenskt labb. Kan ju va bullshit men tycker att beskrivningarna på K***, Swe***..och Hyg är väldigt snarlika gällande beskrivningar av exempelvis PV:s man säljer och även andra preparat och dessutom finns det flera andra verkligen märkliga samband som jag inte tänker skriva här men dom finns om man granskar! Nu är detta spekulationer från min sida men sammanträffandena är väldigt många! Tror inte så mkt på sammanträffanden.. men det är ju jag!

Klart de ser lika ut, i stort sett alla dem har ju arbetat tillsammans, han som körde asken2 var ju sjukt ostabil snubbe irl så han fick ju ej vara kvar, sen har ju folk från Hyg snott kundlista och startat egen shop osv osv
Citera
Igår, 21:44
  #362
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Klart de ser lika ut, i stort sett alla dem har ju arbetat tillsammans, han som körde asken2 var ju sjukt ostabil snubbe irl så han fick ju ej vara kvar, sen har ju folk från Hyg snott kundlista och startat egen shop osv osv
haha ja, asken 2.0 var ju en aktiv missbrukare som punda på riktigt hårt.

Inom AAS scenen (steroider) så är alla aktörer olika ägare, men det i den scenen så är det 1-3 pers som agerar målvakter (Postar och har stashet)

Kan vara så i RC scenen oxå, men jag vet ej riktigt.

När jag hade en shop för ca 17 år sedan så hade jag kemikalierna i ett förråd reggat i en väns namn som inte hade koppling till företaget.. Det var precis då när snuten kunde beslagta fast det var lagligt.
Citera
Idag, 05:05
  #363
Medlem
Fick Mail I torsdags, och blev skickad i fredags och är påväg, registrerad i postnord appen så tror jag får hem den imorgon (måndag)
Hmm, konstigt att den dock står som slut i lager fortfarande på deras sida 🤔
Citera
Idag, 11:05
  #364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Fick Mail I torsdags, och blev skickad i fredags och är påväg, registrerad i postnord appen så tror jag får hem den imorgon (måndag)
Hmm, konstigt att den dock står som slut i lager fortfarande på deras sida 🤔
Kanske är så att dom skickar ut till dom som redan har betalat innan dom lägger upp till försäljning igen kan ju alltid hoppas iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback