Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-08, 00:02
  #1
Medlem
Hejsan allihopa.

Nu var det min tur att testa på AAS. Jag är 30 år gammal och gymmat i flera år.

Jag kommer köra 3.5månad totalt med 250mg testo e "e5d". Jag har 7 stick kvar och det börjar dra ihop sig för en HCG och PCT.

Jag är inte en rutinerad AAS brukare men har alltid velat testa och nu känner jag lite panik över att jag inte riktigt får ihop hur hcg och pct ska utföras för en optimal återhämtning.

Jag hade behövt veta följande.
HCG
*När ska jag börja med HCG?
*Vilken dos HCG?
*När ska HCG injectas? Varjedag? E2D, E3D?
*När ska jag sluta med HCG?

PCT. NOLVADEX.
*När ska jag börja med PCT?
*Vilken dos NOLVADEX?
*Hur länge/när ska jag sluta med nolvadex?

Övrig info:
Jag har varit blygsam och 250mg känns som en bra första kur. Jag vill egentligen inte gå av, men jag känner väl också att jag hade behövt se hur min kropp återhämtar sig innan jag testar en ny omgång med AAS för då har jag något att utgå ifrån!

Min tanke var väl att försöka gå på teso senare iår igen för jag gillar verkligen det. Sista injecten blir ju 8 APRIL 2024. När tror ni att jag kan gå på igen? Jag hade en förhoppning att gå på igen runt slutet av JULI 2024. Men min återhämtning kanske inte är normal till dess? Det blir ungefär 4 månader efter sista injekt isåfall.
Citera
2024-03-08, 09:36
  #2
Medlem
CuckoosNests avatar
Finns ju en tråd som går igenom allt, bara att söka.
(FB) Clomid, Nolvadex, HCG och PCT FAQ
Citera
2024-03-08, 10:07
  #3
Medlem
ttnkpfs avatar
Gör det enkelt för dig och skippa HCG, det räcker med stor sannolikhet att du bara kör Nolvadex. Jag har legat på kur ungefär dubbelt så länge som dig och klivit av med endast Nolvadex och varit 90% återställd ~2 månader efter sista sticket.

Min rutin såg ut som följande: 21 dagar efter sista sticket började jag äta 40mg Nolvadex per dag, i två veckor. Efter dessa två veckor trappade jag ned dosen till 20mg per dag, i två veckor till.
Citera
2024-03-08, 10:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolkan

Jag hade behövt veta följande.
HCG
*När ska jag börja med HCG?
*Vilken dos HCG?
*När ska HCG injectas? Varjedag? E2D, E3D?
*När ska jag sluta med HCG?

PCT. NOLVADEX.
*När ska jag börja med PCT?
*Vilken dos NOLVADEX?
*Hur länge/när ska jag sluta med nolvadex?

Köp en vial hcg, dosera e3d 500ui. Du ska ta hcg fram till pct. Du ska inte injicera hcg när du börjar med PCT:n.

Kör slut på en vial, brukar räcka till runt 4 veckor. Placera sista inject ett par dagar innan du börjar med nolvan, sedan är det bara börja knapra nolva. För min egen del funkade detta upplägget toppen, kände inte någon mental påverkan överhuvudtaget och återhämta mig bra. Men alla är vi olika.

Nolva körde jag
v1. 40mg
2. 40mg
3. 20mg
4. 20 mg

Räckte fint trots 1 år konstant på. Se till att träna på och äta som vanligt inprincip. Alla är så överdrivet nojiga att kliva av (inklusive jag) och det är så populärt med blast cruise. Men det är så jävla värt att kliva av och komma bort från den loopen ett tag också och upptäcka att det faktiskt går fint.

Lycka till.
Citera
2024-03-08, 12:07
  #5
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolkan
Hejsan allihopa.

Nu var det min tur att testa på AAS. Jag är 30 år gammal och gymmat i flera år.

Jag kommer köra 3.5månad totalt med 250mg testo e "e5d". Jag har 7 stick kvar och det börjar dra ihop sig för en HCG och PCT.

Jag är inte en rutinerad AAS brukare men har alltid velat testa och nu känner jag lite panik över att jag inte riktigt får ihop hur hcg och pct ska utföras för en optimal återhämtning.

Jag hade behövt veta följande.
HCG
*När ska jag börja med HCG?
*Vilken dos HCG?
*När ska HCG injectas? Varjedag? E2D, E3D?
*När ska jag sluta med HCG?

PCT. NOLVADEX.
*När ska jag börja med PCT?
*Vilken dos NOLVADEX?
*Hur länge/när ska jag sluta med nolvadex?

Övrig info:
Jag har varit blygsam och 250mg känns som en bra första kur. Jag vill egentligen inte gå av, men jag känner väl också att jag hade behövt se hur min kropp återhämtar sig innan jag testar en ny omgång med AAS för då har jag något att utgå ifrån!

Min tanke var väl att försöka gå på teso senare iår igen för jag gillar verkligen det. Sista injecten blir ju 8 APRIL 2024. När tror ni att jag kan gå på igen? Jag hade en förhoppning att gå på igen runt slutet av JULI 2024. Men min återhämtning kanske inte är normal till dess? Det blir ungefär 4 månader efter sista injekt isåfall.


Du vill ha allt serverat, litar du på en anonym använder på Flashback? Jag skulle ha läst på lite innan. Fan är du en bortskämd snorunge som blivit curlad hela livet. Det är inte som du måste gå till biblioteket och låna facklitteratur.
Du lever år 2024 och har tillgång till INTERNET.

Suck
Citera
2024-03-08, 13:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Köp en vial hcg, dosera e3d 500ui. Du ska ta hcg fram till pct. Du ska inte injicera hcg när du börjar med PCT:n.

Kör slut på en vial, brukar räcka till runt 4 veckor. Placera sista inject ett par dagar innan du börjar med nolvan, sedan är det bara börja knapra nolva. För min egen del funkade detta upplägget toppen, kände inte någon mental påverkan överhuvudtaget och återhämta mig bra. Men alla är vi olika.

Nolva körde jag
v1. 40mg
2. 40mg
3. 20mg
4. 20 mg

Räckte fint trots 1 år konstant på. Se till att träna på och äta som vanligt inprincip. Alla är så överdrivet nojiga att kliva av (inklusive jag) och det är så populärt med blast cruise. Men det är så jävla värt att kliva av och komma bort från den loopen ett tag också och upptäcka att det faktiskt går fint.

Lycka till.

Tack för fin input! Jag bestämde mig inatt att fortsätta kura på. Blir en 6 månads kur istället. Så jag droppar efter sommaren. 😊 men tänkte beställa hem hcg endå och köra hcg e3 day 500ui för att hålla bållarna i shack och nt riskera en allt för stor nerstängning när jag går av.

Vad tror du om det? Har gått närmare 10 veckor + på kurandet nu.😊
Citera
2024-03-08, 13:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Du vill ha allt serverat, litar du på en anonym använder på Flashback? Jag skulle ha läst på lite innan. Fan är du en bortskämd snorunge som blivit curlad hela livet. Det är inte som du måste gå till biblioteket och låna facklitteratur.
Du lever år 2024 och har tillgång till INTERNET.

Suck

Allting är olika. Alla tycker olika. Nej jag är nt en curlad snorunge men söker tips då jag inte kan bestämma mig hur jag ska göra och söker sista input för att veta. Ska du ha den jävla attityden så behöver du nt ens svara haha
Citera
2024-03-08, 14:01
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolkan
Tack för fin input! Jag bestämde mig inatt att fortsätta kura på. Blir en 6 månads kur istället. Så jag droppar efter sommaren. 😊 men tänkte beställa hem hcg endå och köra hcg e3 day 500ui för att hålla bållarna i shack och nt riskera en allt för stor nerstängning när jag går av.

Vad tror du om det? Har gått närmare 10 veckor + på kurandet nu.😊

Tycker det låter jävligt korkat, dessutom skriver du att du tog beslutet inatt. Du gjorde ditt första inlägg inatt och där använde du ordet "panik" i ditt första inlägg. Du tänkte ju inte direkt rationellt och logiskt så att säga.

Men du gör som du vill, jag hade hållit mig till 3 månader. Vill du ha lite längre tid att lägga upp pct och få allt i ordning så kör lite till (detta skulle du haft klart redan från kurstart). Men hoppa inte på trenden att stanna på för evigt än, eller ens 6 månader. Hoppa av och upplev hela cykeln annars är du fort fast i loopen och blir räddare och räddare för att hoppa av.


Citat:
Ursprungligen postat av Bolkan
Allting är olika. Alla tycker olika. Nej jag är nt en curlad snorunge men söker tips då jag inte kan bestämma mig hur jag ska göra och söker sista input för att veta. Ska du ha den jävla attityden så behöver du nt ens svara haha

Fast man ser samma frågor år ut och år in, finns svar på precis allting redan.. så kan förstå hur trötta vissa är på att se samma frågor och söker hjälp med de mest uppenbara.
__________________
Senast redigerad av Kawasaki1984 2024-03-08 kl. 14:05.
Citera
2024-03-08, 14:06
  #9
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolkan
Allting är olika. Alla tycker olika. Nej jag är nt en curlad snorunge men söker tips då jag inte kan bestämma mig hur jag ska göra och söker sista input för att veta. Ska du ha den jävla attityden så behöver du nt ens svara haha


Att du skriver inte som nt, det är ju det dom som fiskar gäddor på dumpen skriver för att gäddorna ska tro att det är barn som skriver med, detta bevisar att du är en snorig curlad unge.



Men om du nu vill ha ett tips så kör 500ui hcg 3ggr veckan i slutet på kuren sen när testot gått ur så kör nolvadex 20mg varje dag och en halv Clomid 25mg varje dag i 3 veckor sen fortsätter du med nolvan om du inte mår ok en eller 2 v till.


Kamma dig
__________________
Senast redigerad av Fritjoffandersson 2024-03-08 kl. 14:08.
Citera
2024-03-08, 14:12
  #10
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Och nej du ska inte ligga på 6 månader bara för att du inte vill gå av under sommaren. Den tabben har jag gjort förut. Dont do it
Citera
2024-03-08, 21:57
  #11
Medlem
Behövs ingen pct för denna baby dos samt begränsade tidsperiod du tänkt bruka testosteron.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback