Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-09, 13:35
  #1
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Personligen lade jag ned min gayming när Dice gick full kommunistluder med BF-franchisen och skyllde sin idioti på spelare...

Nu verkar det som att ett identitetskommunistiskt bolag, Sweet Baby (st)Inc., har avslöjats med att aktivt förstöra spel medelst sin påtvingande ideologi.

Själva GG-komponenten i haveriet är hur MSM och de spelarhatande spelmedierna(Kotaku m.fl.) är kränkta över att vanliga spelare nätverkar för att inte behöva köpa grisen den radikalideologiska säcken.
D.v.s. ett fåtal håller koll på spel som havereras av t.ex. Sweet Baby Stink, så kan de som bara vill spela bra spel, köpa bra titlar genom att undvika de som får varningar av kuratorerna på bl.a. Steam.

Före de antidemokratiska medierna började hata spelare som gillar bra spel, öppet igen... var kuratorerna som höll koll på Sweet Baby Stink försvinnande små på Steam.
Tack vare de antidemokratiska mainstreammediernas genererade streisandeffekt, är kuratorerna nu näst störst på Steam.

Kan spel och spelarhatande medier vinna sitt identitetskrig mot vanliga människor/spelare???

I kölvattnet på första GG vann praktluder som Anita Sarkeesian alla slagen, men Hillary Clinton förlorade hela "kriget". Detta tack vare meme-brigaderna mm. som med enkel humorism visade det radikalfeminiserade horeriet för vad det var. Utan GG och de oförätterna, hade det som senare blev meme-brigaderna aldrig formerats på bl.a. 4-chan, 8-schan mm. mm.
Citera
2024-03-09, 13:54
  #2
Avstängd
One2Manys avatar
S k "Gamers" är verkligen the epitome av mouth-breathing, autistiska, hive-mind styrda idioter.

https://kotaku.com/sweet-baby-inc-co...dei-1851312428
Citera
2024-03-09, 14:08
  #3
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Personligen lade jag ned min gayming när Dice gick full kommunistluder med BF-franchisen och skyllde sin idioti på spelare...

Nu verkar det som att ett identitetskommunistiskt bolag, Sweet Baby (st)Inc., har avslöjats med att aktivt förstöra spel medelst sin påtvingande ideologi.

Själva GG-komponenten i haveriet är hur MSM och de spelarhatande spelmedierna(Kotaku m.fl.) är kränkta över att vanliga spelare nätverkar för att inte behöva köpa grisen den radikalideologiska säcken.
D.v.s. ett fåtal håller koll på spel som havereras av t.ex. Sweet Baby Stink, så kan de som bara vill spela bra spel, köpa bra titlar genom att undvika de som får varningar av kuratorerna på bl.a. Steam.

Före de antidemokratiska medierna började hata spelare som gillar bra spel, öppet igen... var kuratorerna som höll koll på Sweet Baby Stink försvinnande små på Steam.
Tack vare de antidemokratiska mainstreammediernas genererade streisandeffekt, är kuratorerna nu näst störst på Steam.

Kan spel och spelarhatande medier vinna sitt identitetskrig mot vanliga människor/spelare???

I kölvattnet på första GG vann praktluder som Anita Sarkeesian alla slagen, men Hillary Clinton förlorade hela "kriget". Detta tack vare meme-brigaderna mm. som med enkel humorism visade det radikalfeminiserade horeriet för vad det var. Utan GG och de oförätterna, hade det som senare blev meme-brigaderna aldrig formerats på bl.a. 4-chan, 8-schan mm. mm.

Sluta vara en sån jävla snöflinga ffs! Köp inte spelet om du inte gillar det. Sluta gråta.

Att paniskt länka ihop det faktum att småkukar fick stryk på nätet och skändades när dom försökte göra sig roliga - med Amerikanska valet... oooof du hänger för mycket på reddit bror sorgligt.

Väx upp. Gör som alla andra. Spela skit du gillar, spela inte skit du inte gillar.
Citera
2024-03-09, 14:21
  #4
Medlem
Nachoalistens avatar
De går ju sådär för företagen som arbetar med woke företag som Sweet Baby Inc.
Se bara på The Suicide Squad: Kill the Justice League som släpptes för en dryg månad sedan och har i princip inga aktiva spelare på steam efter all kritik. Rocksteady som gjort spelet ligger numera mera väldigt pyrt till.

Det samma gäller Alan Wake 2, som valde en kvinnlig neger som huvudkaraktär. De har ännu inte tjänat några pengar på skiten och lär inte göra det heller.


Rösta med plånboken!
Citera
2024-03-09, 14:37
  #5
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Sluta vara en sån jävla snöflinga ffs! Köp inte spelet om du inte gillar det. Sluta gråta.

Att paniskt länka ihop det faktum att småkukar fick stryk på nätet och skändades när dom försökte göra sig roliga - med Amerikanska valet... oooof du hänger för mycket på reddit bror sorgligt.

Väx upp. Gör som alla andra. Spela skit du gillar, spela inte skit du inte gillar.

Din horhjärna verkar koka ihop någon kuck-bryggd jag inte tänker vika mig runt.

Poängen är att spelarna inte spelar kommunisthorornas spel.
Ingen har sett den sentida radikalfeminiserade propagandan som är illa förtäckt till något annat.
MSM och deras luder kokar ihop att det är för "den moderna publiken" och att t.ex. "MÄN" icke skall göra sig besväret att komma.
När de sedan som ett brev på horposten failar, så skyller de på männen. Vilka de en månad tidigare hånat...

Mediahoror är mediahoror.
Tydligen ville de inte lära sig av GG1.0 eller GG1.2... För deras idioti är mäns fel, specifikt vita män.
Därmed kan vi med tämligen hög säkerhet betta på hur GG2.0 kommer rulla...

Bakom DIE-ridåerna finner vi bl.a. Blac Rock och Vanguard som storinvesterare.
Mig veterligen lade de ned sitt DIE-fokus förra året. Storbolagen i tech är redan rensade om rensningen inte pågår än. Det har varit spektakulärt och välförtjänt att få se.

Just nu tror jag att rensningen börjar i storkulturen, d.v.s. film, serier och spel...
Vidare tror jag att en utrullande GG2.0-kamp, inte kommer att ligga i fatet för billiga feministluder, som aldrig ens avsett att bidra med annat än äcklig parasitism.

Du kan kucka på bäst du vill under tiden, radikalfeministmedia har precis tänt på sitt eget hus... ni kuckar kommer nog inte att räcka till för att rädda dem. Lycka till.
Citera
2024-03-11, 18:29
  #6
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2024-03-28, 12:00
  #7
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Ser ut som att Kotaku går under.
Chefredaktören har fått sparken... och Kotaku skrivande personal skall enbart syssla med rent opolitiska spelgenomgångar.
Samtidigt söker den fd. chefredaktören från Kotaku hämd på spelare medelst social smutskastning på egen hand.

I kölvattnet av SweetBaby Inc´s korrupta haveri, har något liknande negerbolag outat sig självt genom hot mot spelare som inte bara är tysta, när de driver rasideologiskt krig på/med spelbolagen.

Medan allt detta rullar på, spränger små indipendentspelbolag servergränserna med över 400.000 spelare samtidigt. Stora bolag med AAA-titlar som wokefierats kan ha ca. 1000-1500 som rekord.
Jag har slutat spela och av mina årslöner på marknaderna, så finns inte ett korvöre i något av de stora spelmediebolagen. Som en gammal spelintressent vet jag att det inte finns några bra och säkra investeringar i en branch som styrs av ideologisk korruption.
Citera
2024-04-07, 08:28
  #8
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Sluta vara en sån jävla snöflinga ffs! Köp inte spelet om du inte gillar det. Sluta gråta.

Att paniskt länka ihop det faktum att småkukar fick stryk på nätet och skändades när dom försökte göra sig roliga - med Amerikanska valet... oooof du hänger för mycket på reddit bror sorgligt.

Väx upp. Gör som alla andra. Spela skit du gillar, spela inte skit du inte gillar.

Som när folk klagar på Stellar blade för att en kvinna råkar visa för mycket hud då grejen är den är att du kan klä henne i 13 olika kreationer inklusive en röd heltäckande kappa.
Citera
2024-04-07, 08:38
  #9
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nachoalisten
De går ju sådär för företagen som arbetar med woke företag som Sweet Baby Inc.
Se bara på The Suicide Squad: Kill the Justice League som släpptes för en dryg månad sedan och har i princip inga aktiva spelare på steam efter all kritik. Rocksteady som gjort spelet ligger numera mera väldigt pyrt till.

Det samma gäller Alan Wake 2, som valde en kvinnlig neger som huvudkaraktär. De har ännu inte tjänat några pengar på skiten och lär inte göra det heller.


Rösta med plånboken!

Som dessutom är skandinav med ett skandinaviskt namn! Sen har vi dom som efterfrågar svarta människor i serier om Shoguns i Japan på 1600 talet.


Citat:
According to multiple sources, one of the early real-life Shoguns, Sakanoue no Tamuramaro (758–811), was Black, though denied by others. There is a consensus he was something other than pure Japanese, and he is often considered descended from the Ainu, the darker-skinned indigenous (but not Black)

Sen har vi dom som tolkar det japanska ordspråket “For a Samurai to be brave, he must have a bit of black blood.” bokstavligt vilket skulle innebära att övriga asiater har gult blod medans vi har vitt blod? Det är helt otroligt att afrikaner med sin rika och omfattande kultur hela tiden måste injicera sig själva i andras kultur och historia.

https://medium.com/afrosapiophile/wh...n-71fc1be70ab0
Citera
2024-04-07, 16:34
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Som när folk klagar på Stellar blade för att en kvinna råkar visa för mycket hud då grejen är den är att du kan klä henne i 13 olika kreationer inklusive en röd heltäckande kappa.

Är det inte slut shaming att klaga på att kvinnor visar mycket hud?
Citera
2024-04-16, 07:42
  #11
Avstängd
Vad pratar ni om!?

Sitter själv och spelar super Smash till min switch.
Citera
2024-04-16, 07:53
  #12
Medlem
anomaligns avatar
Behövs två trådar för detta ämne? Finns redan en i forumet Spelrelaterat.

(FB) Sweet Baby Inc ligger bakom förstörelsen av AAA-Titlar

Sen tänker jag att ironin är död när incels själva använder termen GamerGate för att beskriva vad som hände 2014, som om det var en faktisk skandal som hade avslöjats inom spelindustrin, och inte bara en internetarmé av bottar och kvinnohatande snöflingor som var rasande över att kvinnor finns.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback