Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-10, 22:39
  #1
Medlem
Hej 47 årig gubbjävel som smakat dball nu i 3v 40mg (daimed)
och proviron 50mg(hilma biocare)
Och visst känner jag lite tryck i ländryggen och jag stummnar mer än tidigare.
Men inte ett pillejock till nån styrkeköning.
Dball var att fronta detta och kliva på med winstrol nu, men va fasen ha jag fått
sockerpiller från grönaväxten.

Tar även testovan från läkaren
Ideer ?
Citera
2024-03-10, 22:52
  #2
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Det tar tre veckor att bara känna av testo, först vid 10-12 veckor känner jag av effekt av testo och d-bol, uppåt 14-16 veckor kan jag se tydligt

Gymmet 5 dagar i veckan tillsammans med 300gram protein om dagen så ska du se att kuren börjar bita och visa sig till månadsskiftet eller en bit in i Maj månad
Citera
2024-03-11, 12:27
  #3
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Det tar tre veckor att bara känna av testo, först vid 10-12 veckor känner jag av effekt av testo och d-bol, uppåt 14-16 veckor kan jag se tydligt

Gymmet 5 dagar i veckan tillsammans med 300gram protein om dagen så ska du se att kuren börjar bita och visa sig till månadsskiftet eller en bit in i Maj månad

Tolv veckor för att känna effekt av dbol? Ta och fabulera någon annanstans vetja, för det där håller inte här på f12.
Citera
2024-03-11, 12:45
  #4
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Tolv veckor för att känna effekt av dbol? Ta och fabulera någon annanstans vetja, för det där håller inte här på f12.

Jag kan väl försöka definiera vad jag menar med ”känna”

Någon extra repetition, bätttre ”flow” på gymmet, lättare i steget, mer motiverad osv

Sen uppåt 16 veckor börjar det synas både fysiskt och på tempot i gymmet

Detta är vad jag noterat, men brukar käka 50mg om dagen med 1ML testo var 5:e dag, sen kanske det viktigaste, uppåt 300gr protein om dagen

Så jag vet inte om jag ljuger, eller om du tror att du är referenspunkten för alla människor som någonsin kurat
Citera
2024-03-11, 12:47
  #5
Medlem
Patrik jag är inne på ditt spår…. Dball trodde jag skulle kännas tidigare… men icke för mig. Så därav funderingen
Citera
2024-03-11, 15:45
  #6
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toktyre
Patrik jag är inne på ditt spår…. Dball trodde jag skulle kännas tidigare… men icke för mig. Så därav funderingen

Är det äkta Dianabol märks effekten redan efter två veckor, efter fyra veckor bör du märka av påtagliga ökningar i vikt och styrka. Dianabol ger en pump som det inte går att ta miste om.
Citera
2024-03-11, 16:31
  #7
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Jag kan väl försöka definiera vad jag menar med ”känna”

Någon extra repetition, bätttre ”flow” på gymmet, lättare i steget, mer motiverad osv

Sen uppåt 16 veckor börjar det synas både fysiskt och på tempot i gymmet

Detta är vad jag noterat, men brukar käka 50mg om dagen med 1ML testo var 5:e dag, sen kanske det viktigaste, uppåt 300gr protein om dagen

Så jag vet inte om jag ljuger, eller om du tror att du är referenspunkten för alla människor som någonsin kurat

Jösses vilket skitsnack, knappast någon som är såpass korkad att man kör 50mg dianabol om dagen i över 16 veckor heller. 300 gram protein om dagen är helt obscent det med - vad fan väger du? 150 pannor? Äh, vet inte varför jag orkar bemöda mig att svara någon som uppenbarligen bara trollar.

På 16 veckor får jag också resultat när jag tränar, även utan preparat...
Citera
2024-03-11, 16:44
  #8
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jösses vilket skitsnack, knappast någon som är såpass korkad att man kör 50mg dianabol om dagen i över 16 veckor heller. 300 gram protein om dagen är helt obscent det med - vad fan väger du? 150 pannor? Äh, vet inte varför jag orkar bemöda mig att svara någon som uppenbarligen bara trollar.

På 16 veckor får jag också resultat när jag tränar, även utan preparat...

Uppenbarligen har du kvinnofysisk och förstår inte att det finns små fjärtar som dig, men även resligare herrar

Upp till 300 gram protein är inte direkt jättekonstigt om du börjar räkna

Sen kan man undra om man ska käfta med någon som är döpt efter en narcissistisk sportreporter med talfel, du får testa själv om du inte tror mig, men jag känner av testo efter ca 3 veckor, D-bol brukar märkas/kännas efter kanske 2 månader, sen med synlig effekt några veckor efter

Jag har aldrig fört dagbok med ett måttband och bilder, har mest noterat på ett ”ungefär”

Steroider ger ingen magisk tillväxt som får dig att se ut som Arnold på en månad, du slipar i princip återhämtning och tillväxt med några procent, du måste fortfarande göra jobbet med mat och gymbesök

Det jag upplever är att man slipper platåer, du ökar stadigt och konsekvent vecka efter vecka, som sagt, du blir inte Arnold på en månad, men har du grundfysik och börjar en kur nu kan du se ”fit” ut till sommaren

https://www.mycketprotein.se/bacon

https://www.mycketprotein.se/agg

Ett paket bacon är för övrigt strax över 50 gr protein bara det, scrambla några ägg vid sidan av så närmare du dig 100 gr på en måltid

Äter du dessutom keso/kvarg som mellanmål kan du komma upp mot 300 gr på en dag ganska enkelt, om du inte har flickfysik och är kortväxt

Slutligen så är det upp till TS att värdera mina inlägg mot dina, som är smått efterblivna och bara ute efter att provocera
Citera
2024-03-11, 16:50
  #9
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Uppenbarligen har du kvinnofysisk och förstår inte att det finns små fjärtar som dig, men även resligare herrar

Upp till 300 gram protein är inte direkt jättekonstigt om du börjar räkna

Sen kan man undra om man ska käfta med någon som är döpt efter en narcissistisk sportreporter med talfel, du får testa själv om du inte tror mig, men jag känner av testo efter ca 3 veckor, D-bol brukar märkas/kännas efter kanske 2 månader, sen med synlig effekt några veckor efter

Jag har aldrig fört dagbok med ett måttband och bilder, har mest noterat på ett ”ungefär”

Steroider ger ingen magisk tillväxt som får dig att se ut som Arnold på en månad, du slipar i princip återhämtning och tillväxt med några procent, du måste fortfarande göra jobbet med mat och gymbesök

Det jag upplever är att man slipper platåer, du ökar stadigt och konsekvent vecka efter vecka, som sagt, du blir inte Arnold på en månad, men har du grundfysik och börjar en kur nu kan du se ”fit” ut till sommaren

https://www.mycketprotein.se/bacon

https://www.mycketprotein.se/agg

Ett paket bacon är för övrigt strax över 50 gr protein bara det, scrambla några ägg vid sidan av så närmare du dig 100 gr på en måltid

Äter du dessutom keso/kvarg som mellanmål kan du komma upp mot 300 gr på en dag ganska enkelt, om du inte har flickfysik och är kortväxt

Slutligen så är det upp till TS att värdera mina inlägg mot dina, som är smått efterblivna och bara ute efter att provocera

Ett paket bacon är över 50 gram protein? Vad yrar du om ens i ditt inlägg?
Din källkritik är åt helvete, vilken jävla skräpsida.
Det är 13 gram protein per 100 gram bacon, det blir inte 50 gram protein per paket bacon. Jävla skitsida.
Nej, nej, nej. Tänk om, tänk rätt.
__________________
Senast redigerad av Nosstock 2024-03-11 kl. 16:53.
Citera
2024-03-11, 18:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Är det äkta Dianabol märks effekten redan efter två veckor, efter fyra veckor bör du märka av påtagliga ökningar i vikt och styrka. Dianabol ger en pump som det inte går att ta miste om.


Hej tack för svar. Är rätt övertygad jag fått nått som inte är så äkta. Sjukt besviken.
Å nä jag har inte några stora förväntningar alls. Men hade iaf önskat man märker något iaf om jag säger så…. Men hittils har det jag beställt från v****ten aldrig levererat så jag måste hitta nått annat ställe som har mer kvalitet. Tips mottages gärna.
Citera
2024-03-11, 18:26
  #11
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toktyre
Hej tack för svar. Är rätt övertygad jag fått nått som inte är så äkta. Sjukt besviken.
Å nä jag har inte några stora förväntningar alls. Men hade iaf önskat man märker något iaf om jag säger så…. Men hittils har det jag beställt från v****ten aldrig levererat så jag måste hitta nått annat ställe som har mer kvalitet. Tips mottages gärna.

Tråkigt att höra att du fått dåliga grejer där ifrån. Jag har bara beställt där ifrån, Sustanon (Avex) och Dboll (Himla) och har funkar bra för mig, både med leverans och hur det har funkat.
Citera
2024-03-11, 18:30
  #12
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Ett paket bacon är över 50 gram protein? Vad yrar du om ens i ditt inlägg?
Din källkritik är åt helvete, vilken jävla skräpsida.
Det är 13 gram protein per 100 gram bacon, det blir inte 50 gram protein per paket bacon. Jävla skitsida.
Nej, nej, nej. Tänk om, tänk rätt.

Jag har skrivit helt fel ser jag, försökte skriva på telefonen samtidigt som jag googlade annan skit

Jag skulle ha landat i att två paket bacon med några ägg till frukost bara det är drygt 50 gram protein, för att då spinna vidare i mitt resonemang att äta 200-300gram protein inte är helt galet eller omöjligt på en dag

Fel av mig, vaket av dig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback