Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-02, 09:36
  #13
Medlem
Jag vet ett ställe som garanterat kan ge dig ett gratis kort.

Nänis godisaffär i Hässelby Gård brukade ha drivor liggandes i små lådor utanför där man kunde gå och gräva fram guldnummer i sin egen takt om man var lite sär.

Att ta hur många som helst däremot varje dag kommer det bli problem med. Stöld bestraffas med slag i Västerort. Som sig bör.
Citera
2024-04-02, 12:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcDorcel
Nu var detta inte från en butik i Stockholm men det kostade inte mig något att beställa hem två kontantkort från Comviq igår då våra kontantkort från Telenor var helt obrukbara pga en driftstörning.

www.comviq.se/kontantkort

Detta är ett bra tipps de första 3 gångerna. Men sen har du överskridit deras gräns och du kan inte besälla några flera simkort.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2024-04-02 kl. 12:06.
Citera
2024-04-02, 12:06
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Jag vet ett ställe som garanterat kan ge dig ett gratis kort.

Nänis godisaffär i Hässelby Gård brukade ha drivor liggandes i små lådor utanför där man kunde gå och gräva fram guldnummer i sin egen takt om man var lite sär.

Att ta hur många som helst däremot varje dag kommer det bli problem med. Stöld bestraffas med slag i Västerort. Som sig bör.

Hässelby är för långt från mej. Var på söder igår och frågade i några tobaksaffärer. Alla gav ut gratis men förvarande bakom disken eftersom det bor så mycket drägg i innerstan. Tack för tipps iaf.
__________________
Senast redigerad av fonzen 2024-04-02 kl. 12:40.
Citera
2024-04-03, 16:26
  #16
Medlem
högdalen, och Hagsätra (det sistnämnda riktigt utsatt område) har gratis utdelning.
Grymmish
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback