Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-18, 20:28
  #1
Medlem
Tja! Gått i tankarna på en omega Seamaster 300m. Provade den i butik hos omega och då kostar den 78300kr som den också gör på deras officiella hemsida. På uret går klockan för 58899kr. Känns för bra för att vara sant men revisioner och sånt säger emot mig lite. Någon med erfarenheter?
__________________
Senast redigerad av TonyMontanaz 2024-03-18 kl. 20:36.
Citera
2024-03-18, 20:58
  #2
Medlem
frozens avatar
En mycket trevlig klocka kan jag intyga, men tycker dock att Seamaster modellerna är lite ”vanliga”. Finns andra fina märken och modeller för den pengen.

Men om du är sugen så kör, bra pris på den
Citera
2024-03-18, 21:56
  #3
Medlem
Jag har själv köpt just Omega från uret.se för under listpris. Allt var i sin ordning.
Du ser samma tendens på chrono24, just denna modell går ofta under listpris även som ny fullset.
Gillar du den ska du absolut köra, toppenklocka!
Citera
2024-03-18, 22:31
  #4
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMontanaz
Tja! Gått i tankarna på en omega Seamaster 300m. Provade den i butik hos omega och då kostar den 78300kr som den också gör på deras officiella hemsida. På uret går klockan för 58899kr. Känns för bra för att vara sant men revisioner och sånt säger emot mig lite. Någon med erfarenheter?

Uret.se är en mycket stor gråhandlare, självklart är de OK. Sen kan man tycka att det är ett jävla oskick att gå till en AD och känna på klockan och sedan gå hem och beställa av gråhandlare på nätet..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback