Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-05-02, 22:09
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Marcus fick lämna välförtjänt. Han är hästlängder efter de övriga, undra hur man tänkte där när han tillfrågades.

Ja, sant och riktigt så var det nog hans tur att åka. Jag hoppades dock in i det sista att han skulle vinna på sin positiva inställning och Dominiqa åka ut. Jag har trott mig gilla Dominica(Dominiqa?) men första programmet verkade hon vilja promota sin redan utgivna kokbok och verkade inte så intresserad av att tävla. Sen i andra avsnittet hade hon på sig offerkofta.

Men Maria Montezami tycker jag att överraskat positivt. Hon verkar ju pigg och alert och så söt i sina reaktioner när hon får beröm.
Citera
2024-05-03, 19:26
  #14
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, sant och riktigt så var det nog hans tur att åka. Jag hoppades dock in i det sista att han skulle vinna på sin positiva inställning och Dominiqa åka ut. Jag har trott mig gilla Dominica(Dominiqa?) men första programmet verkade hon vilja promota sin redan utgivna kokbok och verkade inte så intresserad av att tävla. Sen i andra avsnittet hade hon på sig offerkofta.

Men Maria Montezami tycker jag att överraskat positivt. Hon verkar ju pigg och alert och så söt i sina reaktioner när hon får beröm.

Håller verkligen med. Marcus var kanske inte den bästa direkt men Dominika var lika dålig men inte lika roligt att kolla på. Hoppades på att hon skulle åka.

Maria Montezami överraskade verkligen. Betydlig vettigare än vad jag trodde hon skulle vara. Blev nästan tårögd själv när hon började gråta av berömmet. Kändes inte som att hon är van vid att höra snälla ord.
Citera
2024-05-07, 11:23
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag har trott mig gilla Dominica(Dominiqa?) men första programmet verkade hon vilja promota sin redan utgivna kokbok och verkade inte så intresserad av att tävla. Sen i andra avsnittet hade hon på sig offerkofta.
Precis, dessutom är hon klumpig som få, men det kanske är teveteamet som vill ha fram hennes klantighet. Ett alternativ är att hon spelar på att vara en clown.

Verkar hon inte ha lite svårt med att förstå, också? Som när Monetezami bar henne visp bean konstant i program ett.
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Men Maria Montezami tycker jag att överraskat positivt. Hon verkar ju pigg och alert och så söt i sina reaktioner när hon får beröm.
Hon är kanoncharmig. Har inte sett något speciellt av henne innan, men hon verkar vara en betydligt trevligare person än jag trodde.

Man måste väl inte kommentera själva maten, när det är VIP?!
Citera
Igår, 08:36
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Så uppenbart att Lamprecht kommer vinna även detta. TV4s egen lilla gullegosse...
Håller med, det är redan klart att han tar hem det. Spelar ingen roll vad han lagar, trist att det fuskas så. Tyckte Tom såg besvärad ut vid avsmakningen, kändes väl pinsamt 🫣
Jag tror att han fick hjälp av någon, för det enda vi fick se av Filips matlagning var att han med klumpiga fingrar drog av skinnet av fisken
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback