Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-27, 18:41
  #1
Medlem
Sett många stora Youtubers börja prata mer och mer om $COQ in U så jag började läsa mer om den.
Över 65000 Wallets Holders, Devs har fått köpa tokenet precis som alla andra, relativt litet jämfört med många andra populära Memecoins.
$COQ = Tupp på franska
INU = Hund på Japanska
Uttalas Cock in you

Det är en meme på alla andra Memecoins. Ju mer jag läser och ser alla Youtubers prata om $COQinu, destå mer fomo får jag.
Köpte en stor påse $COQ idag🙈
Någon annan Meme med low MC jag borde satsa på?
Citera
2024-03-27, 19:02
  #2
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feliciaanonym
Sett många stora Youtubers börja prata mer och mer om $COQ in U så jag började läsa mer om den.
Över 65000 Wallets Holders, Devs har fått köpa tokenet precis som alla andra, relativt litet jämfört med många andra populära Memecoins.
$COQ = Tupp på franska
INU = Hund på Japanska
Uttalas Cock in you

Det är en meme på alla andra Memecoins. Ju mer jag läser och ser alla Youtubers prata om $COQinu, destå mer fomo får jag.
Köpte en stor påse $COQ idag🙈
Någon annan Meme med low MC jag borde satsa på?

280 miljoner dollar är inte jättelåg marketcap direkt.

Problemet med memecoins är att skapas flera hundratals nya varje dag, så dom äter varandra. Det räcker liksom inte att hitta på ett kul namn längre.

Sökte på Grok och det finns 43 stycken bara kring den memen.
Citera
2024-03-27, 19:18
  #3
Medlem
Men ingen köper ju kopior har jag lärt mig.
$COQ är tydligen största Memecoinen på Avalanche blockchain och backas upp av Avalanche Devs så det är ingen rugpull.
Har köpt Memecoins på solana också men där dumpar devsen ner priset när dom tjänat tillräckligt. Det går inte med $COQ.
Vet ni andra memes som är under 1B Mc som inte devsen kan dumpa när dom känner för det?
Andra "Fair launch" jag köpt lite av är $KONG på som också backas upp av Avalanche devs. Känns tryggt med $COQ och $KONG.
Har försökt hitta Memecoins på Base också men vågar inte köpa för mycket av dom som inte är "Fair launch"
Har blivit bränd av Solanas rugpulls så jag läser på mycket innan köp men tiden räcker inte till 😊

Några tips på andra Memecoins eller low MC L1 / L2?
Citera
2024-03-29, 08:32
  #4
Medlem
Hittade en trovärdig källa!
$COQ inu kommer att öka med 30000% alltså 300ggr pengarna!!!
Länk till källan:
https://twitter.com/AvaxNFTs/status/...351047405?s=19

För mer info : www.coqinu.com
Citera
2024-03-29, 09:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feliciaanonym
Hittade en trovärdig källa!
$COQ inu kommer att öka med 30000% alltså 300ggr pengarna!!!
Länk till källan:
https://twitter.com/AvaxNFTs/status/...351047405?s=19

För mer info : www.coqinu.com

Här snackar vi världsvaluta. Hoppas nästan på lite restskatt nu 😅
Är det proof of stake tror du?
__________________
Senast redigerad av EgonKarman 2024-03-29 kl. 09:36. Anledning: Stake
Citera
2024-03-29, 09:37
  #6
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feliciaanonym
Hittade en trovärdig källa!
$COQ inu kommer att öka med 30000% alltså 300ggr pengarna!!!
Länk till källan:
https://twitter.com/AvaxNFTs/status/...351047405?s=19

För mer info : www.coqinu.com

Har du räknat på det?

Det skulle betyda att COQ blir 3 gånger så stor som Doge är på 8:e plats, eller större än Solanas totala värde. Känns det trovärdigt?

Coinmarket cap har listat nästan 15 000 cryptos. Varför skulle just denna vara den som slår sig in på topp 3 tillsammans med BTC och ETH?
Citera
2024-03-29, 09:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Har du räknat på det?

Det skulle betyda att COQ blir 3 gånger så stor som Doge är på 8:e plats, eller större än Solanas totala värde. Känns det trovärdigt?

Coinmarket cap har listat nästan 15 000 cryptos. Varför skulle just denna vara den som slår sig in på topp 3 tillsammans med BTC och ETH?

Såg du inte videon som verkar ha läckt från ett topphemligt styrelsemöte? Dessutom ska ju Bitcoin upp till, vad va det nu igen, $1000000 och ETH va ju helt dinosaur. Solana kommer säkert ligga som grund för hela solsystemet så jag ser inga problem.
Det är dessutom posk!
__________________
Senast redigerad av EgonKarman 2024-03-29 kl. 09:49. Anledning: Stavfel
Citera
2024-03-29, 13:53
  #8
Medlem
Nuppanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
280 miljoner dollar är inte jättelåg marketcap direkt.

Problemet med memecoins är att skapas flera hundratals nya varje dag, så dom äter varandra. Det räcker liksom inte att hitta på ett kul namn längre.

Sökte på Grok och det finns 43 stycken bara kring den memen.

Fast om man söker på Coinmarketcap på Doge, Pepe eller Coq så får man svaret See all results 100 vilket är max den kan visa, så att Grok bara har 43 stycken gör ju den som ett dåligt exempel då den har minst av dessa meme-coins.

Den högst värderade $Grok som ligger högst upp när du söker på Grok är värderad till 113 000 000$, det är denna som har 18 350 individuella investerare, om du bortser från alla som äger på börser, och den har 22 500 medlemmar i dessa Telegram kanal. Det är alltså denna som är den så kallade Meme-token som folk pratar om när dem nämner $Grok. CTO Larsson pratar bland annat om den i sin senaste video här:
https://youtu.be/kZdN8wan9QU?si=-yaUipQmJgl_7CHO&t=1357
Den som är värderad näst högst av alla Grok på coinmarketcap heter Babygrok och är värderad till 7 300 000$. Sedan faller det bara i listan och bland dem mindre så har dem ett värde på <5000$.
Man ska vara allt bra dum för att råka gå in i fel token och samma sak gäller Doge, Pepe, Shiba Inu m.m, man får göra lite research innan man bestämmer sig för att gå in helt enkelt.
Citera
2024-03-29, 14:45
  #9
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuppanu
Fast om man söker på Coinmarketcap på Doge, Pepe eller Coq så får man svaret See all results 100 vilket är max den kan visa, så att Grok bara har 43 stycken gör ju den som ett dåligt exempel då den har minst av dessa meme-coins.

Den högst värderade $Grok som ligger högst upp när du söker på Grok är värderad till 113 000 000$, det är denna som har 18 350 individuella investerare, om du bortser från alla som äger på börser, och den har 22 500 medlemmar i dessa Telegram kanal. Det är alltså denna som är den så kallade Meme-token som folk pratar om när dem nämner $Grok. CTO Larsson pratar bland annat om den i sin senaste video här:
https://youtu.be/kZdN8wan9QU?si=-yaUipQmJgl_7CHO&t=1357
Den som är värderad näst högst av alla Grok på coinmarketcap heter Babygrok och är värderad till 7 300 000$. Sedan faller det bara i listan och bland dem mindre så har dem ett värde på <5000$.
Man ska vara allt bra dum för att råka gå in i fel token och samma sak gäller Doge, Pepe, Shiba Inu m.m, man får göra lite research innan man bestämmer sig för att gå in helt enkelt.

Jag belyste bara hur absurt meme hypen blivit när det finns 43 olika varianter av Grok.
Marknaden är så utspädd att det är svårt att hitta vilken av alla tusentals memes som kommer pumpa.

Ska $COQ pumpa för den enligt TS var ett finurligt namn som gör att den står ut? Eller skall den pumpa för att det av någon anledning har ett community som kommer växa mycket mer än någon annan?
Citera
2024-03-31, 20:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ska $COQ pumpa för den enligt TS var ett finurligt namn som gör att den står ut? Eller skall den pumpa för att det av någon anledning har ett community som kommer växa mycket mer än någon annan?

Av båda anledningarna. Över 65000 unika wallet holders och den överlägset bästa namnet på en memecoin.
Enda anledningen att den inte är större än vad den.är just nu är att Solana boys inte vet hur man handlar på en annan chain än 😊🐓🚀
Citera
2024-03-31, 20:26
  #11
Medlem
Här är en bra sida där man lätt kan jämföra olika crypton.
När $COQ går om Shiba så har värdet ökat med 114ggr pengarna om man räknar från dagens värde. Hundrafjorton gånger pengarna!!! Fortfarande sjukt tidigt att köpa $COQ. Kolla själva, välj Shiba ATH

https://marketcapof.com/coq-inu/shiba-inu/
__________________
Senast redigerad av Feliciaanonym 2024-03-31 kl. 20:28. Anledning: Glömde skriva en viktig detalj
Citera
2024-04-22, 09:57
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feliciaanonym
Här är en bra sida där man lätt kan jämföra olika crypton.
När $COQ går om Shiba så har värdet ökat med 114ggr pengarna om man räknar från dagens värde. Hundrafjorton gånger pengarna!!! Fortfarande sjukt tidigt att köpa $COQ. Kolla själva, välj Shiba ATH

https://marketcapof.com/coq-inu/shiba-inu/

Jag kör hårt på BONK
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback