Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-03, 06:40
  #13
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutevapen
Det är så jag ser det. Ren diskussion. När jag skrev PM:en såg jag inte på PM som något "privat" på det sättet utan bara som diskussion, precis som i en vanlig tråd. Så därför såg jag inget fel i att skicka det till en särskild användare.

Inte konstigt att du inte får något svar då. Jag tror väldigt få är intresserade av vare sig politiska eller andra diskussioner i PM på fb. Det går ju emot hela syftet med forumet.
2024-04-03, 07:31
  #14
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Inte konstigt att du inte får något svar då. Jag tror väldigt få är intresserade av vare sig politiska eller andra diskussioner i PM på fb. Det går ju emot hela syftet med forumet.
Där håller jag faktiskt inte med. Forumets andemening torde vara att främja yttrandefrihet under anonym flagg, sen om man gör det med endast en person i förtrolighet eller basunerar ut det till alla som kan läsa det på forumet är väl sak samma.

I princip alla forum har en funktion för PM, och om den funktionen skulle gå emot hela syftet med forumet så kan man verkligen fråga sig varför funktionen ska finnas överhuvudtaget.
2024-04-03, 09:48
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutevapen
Vad är det som får folk att helt ignorera ens PM? Jag har nyligen sänt två hyfsat långa, välskrivna politiska PM till två olika personer, men inte fått ett ord tillbaka som svar. Som jag sade är det välskrivna politiska inlägg, alltså ingen störande skräppost. Om man tycker jag har helt fel är det bättre att bara skriva "du är dum i huvet hejdå" än att inte svara alls.
Visst kan det vara så att de inte har sett det, men det är jag tveksam till.

Så varför tror/vet ni att folk gör så här?

Jag är endast intresserad av öppna dialoger inom ramen av yttrandefrihet som Flashback erbjuder. Jag är totalt ointresserad av dina specifika åsikter eller dina försök till intellektuella strider. Om du vill något, skriv det öppet på forumet för alla att se.
2024-04-03, 09:56
  #16
Moderator
najass avatar
Varför folk inte svarar på dina pm på ett diskussionsforum, är inget meta-Flashback.

Låst

/mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback