Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-04, 22:29
  #1
Medlem
Hej,

För ett tag sedan såg jag ett TikTok-klipp om ett välkänt preparat som fungerar genom att stimulera ett specifikt område i hjärnan för att öka testosteronproduktionen. Det signalerar kroppen att producera mer testosteron. Vet någon vilket preparat det är? Jag hittar inte klippet igen.
Citera
2024-04-04, 23:04
  #2
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Låter som placebo eller i bästa fall en marginell ökning som i realiteten inte gör ett skit.

Sluta kolla på TikTok vetja. Är det något som sänker testosteronproduktionen så är det sådant skitdravel som bara används av utvecklingsstörda, pedofiler och barn med koncentrationssvårigheter!

Jag har svårt att se vad högre testosteronnivåer skulle tillföra när du lever en såpass livsförnekande livsstil i övrigt.

/Patta
Citera
2024-04-04, 23:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Ashwagandha? Shilajit?

Nej, detta var mer ett läkemedel, eller peptid, eller sarm.
Citera
2024-04-05, 00:00
  #4
Medlem
Linda.Almightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Sist stycke? Hva mener du?

Han menar att TikTok drar ner människor i fördärvet, utstuderad plan från kinesiska kommunistpartiet.
Och att biffighet inte kan motverka det fördärvet.

ByteDance som "äger" TikTok är
skyldigt att demoralisera väst, och moralisera kineser (med kinesiska versionen av TikTok).
Citera
2024-04-05, 00:29
  #5
Medlem
Linda.Almightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Belägg?

Orkar inte gräva fram, hela ämnet med kinesiska kommunistpartiet är så frånstötande och äcklande så jag undviker gärna att gräva fram fakta/indikationer.

Du får se det som en kvalificerad bedömning snarare än empiriskt fakta.
Att de på många plan smyger duktigt med sina intentioner etc. gör det inte enklare.

Men faktum är att de ligger i hybridkrig med främst USA, och egentligen med hela demokratiska västvärlden (även om de försöker dupera europeiska länder att vi är kompisar, så hackar/infiltrerar & mutar de allt och alla).
Citera
2024-04-05, 00:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Superdrol? Tren? Clen? Anavar? D bol?

Vet inte, detta hade knappt några biverkningar och fungerade på det sättet att det påverkade en "Gland" i hjärnan som vanligtvist signalerar till testiklarna att producera testo.

Så vilket av dessa gör detta?
Citera
2024-04-05, 07:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Er0oz
Nej, detta var mer ett läkemedel, eller peptid, eller sarm.

Gissar på clomid som är en SERM. Det används inom doping för att stimulera produktionen efter kur.
Citera
2024-04-05, 09:01
  #8
Medlem
CarlXIIs avatar
Kan varit KISSPEPTIN-10 eller testagen.
Citera
2024-04-05, 13:36
  #9
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norskstolthet
Sist stycke? Hva mener du?

Behöver det verkligen förklaras tydligare?

Fördriver du din tid på sådana hjärndöda plattformar med hetsigt innehåll så har du större problem än ett potentiellt lågt testosteronvärde. Och med handen på hjärtat - vad fan ska du ens med högre testosteronnivåer till? Dra en extra handtralla om dagen till de lättklädda brudarna i flödet?

Era problem ligger inte i lågt testosteron, de ligger i att ni aktivt väljer att slösa bort era liv på att konsumera personligt avvecklande skräp. Ni inser inte att det är ert leverne som sådant som får er att må skit och börjar därför söka med ljus och lykta efter andra faktorer att skylla allt på. Men en meningslös existens botas inte med hormoner.

Men visst, känns er existens meningsfullare om ni får vakna med stånd varje morgon så får ni väl börja injicera testosteron. Det gör jag emellanåt, men av andra anledningar.

Släpp sargen och kom in i matchen.
Citera
2024-04-08, 17:14
  #10
Medlem
Eldamyckes avatar
Läkemedel som innehåller gonadotropiner har den effekten
Citera
2024-04-09, 04:03
  #11
Medlem
-------------Inget av det ni sa är det som jag syftar på, försökte hitta det i mina "Sparade tikTok videos men lycakdes inte------ Nån ide vad jag bör Googla på kanske för att komma till rätta?
Citera
2024-04-09, 04:09
  #12
Avstängd
Full-Retards avatar
Lär ju vara nått som stimulerar hypofysen.

Nån borde göra en studie om pungmassage ökar testoproduktionen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback