Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-09, 22:24
  #13
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Er0oz
-------------Inget av det ni sa är det som jag syftar på, försökte hitta det i mina "Sparade tikTok videos men lycakdes inte------ Nån ide vad jag bör Googla på kanske för att komma till rätta?

Då var det bs, det enda som vetenskapligt ökar produktionen är gonadotropiner
Citera
2024-04-20, 00:51
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldamycke
Läkemedel som innehåller gonadotropiner har den effekten


Jag tror du har rätt, har studerat lite mer inom ämnet då jag ville hitta det eftersökta ämnet.

Jag kom även fram till Enclomiphene. Är dessa något du själv har testat eller hur kommer det sig att du känner till dem?
Citera
2024-04-20, 11:28
  #15
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Er0oz
Jag tror du har rätt, har studerat lite mer inom ämnet då jag ville hitta det eftersökta ämnet.

Jag kom även fram till Enclomiphene. Är dessa något du själv har testat eller hur kommer det sig att du känner till dem?

Jag har inga egna erfarenheter av sånt men jag tror du kommer få bättre svar i f12. Enclomiphene och liknande preparat funkar och används ffa efter kur för att påskynda starten av den kroppsegna testosteronproduktionen genom att hämma östrogenets feedbacksignal och på så sätt lura kroppen att starta testosteronprodiktionen igen.

Om du ändå överväger sånt här tycker jag du lika gärna kan börja trycka. Lycka till!
Citera
2024-04-24, 13:41
  #16
Medlem
Kanske Tongkat ali? eller fadogia agrestis. Dessa två (helst tillsammans) tycker alla fall jag fungerar hur bra som helst. Känner mig mycket starkare och kåtare, och mentalt skarpare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback