Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-10, 18:56
  #1
Medlem
emmuuts avatar
Hej. Jag har tagit väldigt mycket heroin. Senaste fixen tog jag för 20 munter sen och jag mår så fruktansvärt jävla dåligt.

Jag har definitivt tagit för mycket för jag noddar hela tiden, kan somna till ståendes. Mår så dåligt. Mitt ena ben har ryckningar och jag känner mig förvirrad. Vad händer med mig??? Jag skakar. Pulsen är på 140.

Har jag en panik attack eller vafan? På horse ska man må bra inte ha ångest, kan någon vänlig själ hjälpa mig eller lugna ner mig? Ingen överdos väl??
Citera
2024-04-10, 19:06
  #2
Medlem
Du har ju varit med om det här förut, enligt dina inlägg. Och du skriver ofantligt välformulerat för att vara påverkad
Citera
2024-04-10, 19:13
  #3
Avstängd
BakomDittAnuss avatar
Du skriver utan ett enda stavfel och delar in texten på ett fint sätt, det är långt ifrån de andra väckskallaran läst om här som tror att en pensionärsgranne är från SÄPO.
Hur vet du att du har 140 i puls? Att komma fram till det kräver ändå en viss kognitiv förmåga, det är farligt och knarka men just denna gång kan du ta det lugnt, när du kommit ner från den turen borde du ta tag i dig själv och bli nykter, köra horse, må dåligt och skriva på Flashback låter inte så jävla sexigt.
Citera
2024-04-10, 19:14
  #4
Medlem
Jag tycker att du ska lägga dig och Flashbacka tillsammans med mig hela kvällen!

Som sagt, du skriver bra för att vara vrålhög, så jag tror att du kommer klara detta galant. Min rekommendation är att du lägger dig och tar det lugnt. Sedan slutar du med heroinet. Heroinet är slutdestinationen.
Citera
2024-04-10, 19:20
  #5
Medlem
SmegmaFris avatar
Hade du ODat så hade du förmodlgen inte kunna skriva så bra.
Nu när du mår dåligt så kanske du kan rannsaka dig själv och dina val och ställa dig frågan om det är värt det?
Citera
2024-04-10, 19:57
  #6
Medlem
Psykosleks avatar
Shit va torsk du är highway till botten, kommer bli intressant att följa din utveckling här .. hoppas du vaknar
Citera
2024-04-10, 20:01
  #7
Medlem
moshans avatar
Det kan mycket väl vara en överdos! Hur intog du varorna?
Citera
2024-04-10, 20:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Hej. Jag har tagit väldigt mycket heroin. Senaste fixen tog jag för 20 munter sen och jag mår så fruktansvärt jävla dåligt.

Jag har definitivt tagit för mycket för jag noddar hela tiden, kan somna till ståendes. Mår så dåligt. Mitt ena ben har ryckningar och jag känner mig förvirrad. Vad händer med mig??? Jag skakar. Pulsen är på 140.

Har jag en panik attack eller vafan? På horse ska man må bra inte ha ångest, kan någon vänlig själ hjälpa mig eller lugna ner mig? Ingen överdos väl??


Hej!

Jag tycker du ska ringa 112 direkt!

De kan hjälpa dig.
Citera
2024-04-10, 20:26
  #9
Medlem
Ska man ta heroin borde man väl ha Naloxon hemma eller på sig?
Citera
2024-04-10, 20:49
  #10
Medlem
emmuuts avatar
Jag vet själv och kan känna hur påverkad jag är och jag är extremt påverkad just nu. Har inte att göra med att jag kan skriva normalt. Är rädd för hur det kan sluta. Jag vet att jag har problem och jag har och försöker fortfarande ta tag i dom. Jag har i alla fall ringt en kompis som har koll på mig nu
Citera
2024-04-10, 20:50
  #11
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Det kan mycket väl vara en överdos! Hur intog du varorna?

Rökning och IV. Riktigt rädd för överdos. Skakar fortfarande men pulsen har gått ner och är nu låg i stället. 60. För lågt??
Citera
2024-04-10, 20:52
  #12
Medlem
moshans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Rökning och IV. Riktigt rädd för överdos. Skakar fortfarande men pulsen har gått ner och är nu låg i stället. 60. För lågt??

Ring in till 112 omgående då! Så kan du få Naloxon! =)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback