Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-05-03, 00:52
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Tack för dom snälla orden. Planerar att söka in till laro. Jag vill verkligen sluta. Jag har tagit en dos nu i alla fall så jag hoppas det blir bättre nu annars får jag ringa efter ambulans andå. Riktigt otäckt det här.

Det är verkligen illa med mig just nu även om jag kan skriva och stava ordentligt. Jag har överdoserat en annan gång min far fick göra HLR på mig då. 3 minuter ifrån döden var jag enligt läkarna på intensiven. Jag vet hur en överdos känns.

Men tack ännu en gång! Inte många som bryr sig när man startar en sån här tråd. Uppskattas. Ska ta det riktigt lugnt i fortsättningen.

Bra att du fick tag på det och att du verkar ha bra vänner!

Men tveksam till dina planer för Laro? Om du vill sluta och vill söka hjälp varför tar det då emot så mycket att ringa ambulans när du mår så dåligt och är i fara för ditt liv? Är väl bara bra med en överdos med ambulansutryckning i journalen när du ska söka vård för att sluta?

Jag hoppas du mår bra nu och att du verkligen söker vård för att sluta. Det finns annat i livet att må bra av även om det känns som heroinet är det enda som hjälper men det krävs hjälp för att ställa om skallen.

Lycka till
Citera
2024-05-04, 15:08
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Fast det är lite svårt att ge sig själv när man noddar, önskar jag gjorde det oftare nu för tiden. Mvh


Det är ju just det, det är livsfarligt att hålla på med vilka droger som helst utan att man vet vad man sätter i sig!
Därför borde folk få mer utbildning och mindre bannor om eller när man gör sitt bästa för att bara klara sig genom en dag ibland...

Ta hand om dig!
Citera
2024-05-04, 18:35
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Ot, men iallafall.

Stämmer att det nu finns en nässpray som är receptfri, men den släpps när man fått utbildad personal på apoteken. Den kommer alltså högst troligt inte stå gripbar och säljas först efter samtal med farmaceut.
Det ska bara vara att hämta hos närmaste beroendemottagning och även rena kanyler och pumpar.,detta helt anonymt dessutom.mvh
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback