Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-23, 23:54
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aborterabrudfoster
6 månader? NEEEJ. Det är alldeles för lång tid! Tänkte köra 3 styrkepass enligt stronglift 5x5 och typ 2 löppass. Lite HIIT på de också.
Sett över en livscykel är 6 månader ingenting. Det är dessutom ett upplägg som gör det troligare att du kommer kunna fortsätta träna hela livet.
Citera
2024-04-24, 12:02
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aborterabrudfoster
Går det inte med 3 gym och 3 mma?

Varför är mma så krävande? Räcker det med att jag äter på kaloriöverskott och sover 8 timmar?

Kom igen jag kommer köra allt vad jag har. Inte drömmande längre.

300kg skev jag efter 3 år.
Jo det gör det men uppenbarligen är du väldigt motiverad just nu, den motivationen kommer dippa och då är det inte längre lika kul att träna 6 gånger i veckan, dessutom är det fysiologiskt omöjligt att träna stenhårt dag ut dag in under en längre tid utan att vila ordentligt, det kommer sluta med utbrändhet och att du lägger ner alltihop istället.

MMA.är krävande för att det är extremt cardio beroende, du blir slagen på och brottas kontinuerligt och din kropp kommer ta så pass mycket stryk att du efter några veckor kommer längta efter vila.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback