Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 22:13
  #1
Medlem
Jag skulle vilja höra vad ni tycker om Trumps löften då det gäller den här typen av jobb. Vad har fd Trump gjort egentligen om ni vill mena att han har det. I så fall har jag missat det. Och kommer America's Building Trades Unions att påverka valet?

Hur mycket kommer detta att påverka valet 2024?


Citat:
North America’s Building Trades Unions is endorsing President Biden for 2024, and the union is out with a new ad slamming former President Trump. NABTU President Sean McGarvey joins Morning Joe to discuss.
https://www.youtube.com/watch?v=iukr0Nj_sAs

kommentarer:

Citat:
So sad... that these guys didn't know then that Trump was lying to them.

I've watched him for 40+ yrs. He has NEVER been a businessman, he's ALWAYS been a con man, period. It's true he only cares about himself!


ALL Republicans voted NO on the Infracture bill.
Citera
2024-04-25, 23:06
  #2
Medlem
Det kommer knappast påverka valet, fackföreningar i USA är korrupta och styrda av pengar. Det vet de allra flesta amerikaner och speciellt dom som röstat på Trump.
Citera
2024-04-25, 23:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Det kommer knappast påverka valet, fackföreningar i USA är korrupta och styrda av pengar. Det vet de allra flesta amerikaner och speciellt dom som röstat på Trump.


Det låter mycket troligt. De som röstar på Trump vet att han bara ljuger om allting.

Och fackföreningarna har ingen makt över nånting. Inget de säger kommer att påverka någon.
Citera
2024-04-26, 00:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Jag skulle vilja höra vad ni tycker om Trumps löften då det gäller den här typen av jobb. Vad har fd Trump gjort egentligen om ni vill mena att han har det. I så fall har jag missat det. Och kommer America's Building Trades Unions att påverka valet?

Hur mycket kommer detta att påverka valet 2024?


https://www.youtube.com/watch?v=iukr0Nj_sAs

kommentarer:
Har det här fackförbundet bara Taylor Swift och Robert de Niro på sin sida så är det nog kört för Trump är min kvalificerade gissning. Detta kommer också att rädda livet på de många TDS-are som planerat att begå självmord i fall Trump vinner.
Citera
2024-04-26, 08:27
  #5
Medlem
kyrkstockens avatar
Så ledningen för facket har gjort ett uttalande? Var de pro-trump sist? Kolla aldrig en bra nyhet!
Citera
2024-04-26, 09:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Så ledningen för facket har gjort ett uttalande? Var de pro-trump sist? Kolla aldrig en bra nyhet!

Ja det var de. De blev lovade saker som aldrig ens försökte hållas av Trump.
Citera
2024-04-26, 09:23
  #7
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ja det var de. De blev lovade saker som aldrig ens försökte hållas av Trump.
Jag tror du bara hittar på att de skulle ha stött Trump förra gången.

Jag har upptäckt att många flashbackare bara hittar på saker lite som det passar er själva.
Trump ställde upp som republikan även förra gången. Det är väldigt osannolikt att deras fackförening skulle varit pro trump. Men du kan säkert lura andra med mindre baskunskaper.
Citera
2024-04-26, 10:55
  #8
Medlem
rotebro-hasses avatar
Väldigt positivt för biden.

Glömmer aldrig när den Fete hyrde skådisar och ett lager och sedan talade om för dem att klä ut sig till union workers.

MAGA is going down
Citera
2024-04-26, 12:15
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Väldigt positivt för biden.

Glömmer aldrig när den Fete hyrde skådisar och ett lager och sedan talade om för dem att klä ut sig till union workers.

MAGA is going down

Ja, det var en clown circus, Don Poorleone stod och talade till en grupp skådisar utklädda till bilarbetare och hållandes likadana tryckta skyltar, där de utlovade sitt stöd till den fd presidenten. Detta samtidigt som Joe Biden besökte bilarbetarna och deras ledare, i en picketline, några kilometer därifrån och gjorde riktig skillnad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback