Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-28, 12:52
  #1
Avstängd
Säg att man är på swinger-fest och bara för en kväll, lite full och sådär, väljer att ta en kuk i munnen när alla knullar runt och exponerar sig. Själv knullade jag min brud och en kuk visade sig framför min mun i mörkret, jag tog den och han avlossnade en rejäl laddning som jag svalde. Vi pratar kanske ett par minuter. Sen var det över.

Är man en bög för detta eller är det okej att vara lite "galen" med sin sexualitet i specifika situationer?

Själv tycker jag det är helt okej och nu är jag helt ärlig. Kan man göra lite bögiga saker vid ett tillfälle som hetero?
Ja det är jag som gjorde det ovan, och jag är så hetero man kan bli. 100% hetero.
Citera
2024-04-28, 12:54
  #2
Avstängd
Brummars avatar
Sväljer du sperma så är du bög, du är en garderobsbög som nu har öppnat pandoras ask, kontakta den självutnämnda bögkungen Gardell för rätt väg framåt!
Citera
2024-04-28, 12:56
  #3
Medlem
OneTaps avatar
du va tillfälligt bög men om du i resten av livet inte känner nån attraktion för män så e du inte permanent bög =) typ som nån som bryter benet o blir handikappad i rull stol men sen blir frisk o som vanligt :P man kan säga att du bröt benet igår men nu har de läkt ihop. dock e de skörare för framtida ben brott så bli inte förvånad om du trillar i bög fällan igen :P
Citera
2024-04-28, 12:58
  #4
Avstängd
triptykens avatar
Jag har haft sex med kvinnor i min ungdom men inte fan är jag hetero eller bi för det.
Citera
2024-04-28, 12:59
  #5
Medlem
Djungelskribentens avatar
Du är nu en deltidsfikus, grattis
Citera
2024-04-28, 12:59
  #6
Medlem
Om du inte var det, så skulle du ha en extrem ångest och äckelkänslor. Vad har jag gjort? Du skulle förtränga, och förbanna dig själv för ditt livs största misstag. Såg du äggvita så skulle du vilja spy, sperma från en okänd man i min mun? Så du vet nog svaret.
__________________
Senast redigerad av Newton555 2024-04-28 kl. 13:03.
Citera
2024-04-28, 13:06
  #7
Medlem
Jag klassar det som bög.
Citera
2024-04-28, 13:09
  #8
Medlem
Haha! Du vet väl bäst själv om du är straight, homo eller något där emellan!

Du kanske är mer straight än vissa som aldrig tagit i en man men som fantiserar om det titt som tätt. För övrigt verkar sex grabbar emellan öka lavinartat och kommer kanske med tiden bli lika accepterat och vanligt som enstaka sexäventyr mellan två tjejer. Typ något alla har/bör prova.
Citera
2024-04-28, 13:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Om du inte var det, så skulle du ha en extrem ångest och äckelkänslor. Vad har jag gjort? Du skulle förtränga, och förbanna dig själv för ditt livs största misstag. Såg du äggvita så skulle du vilja spy, sperma från en okänd man i min mun? Så du vet nog svaret.

Om jag nånsin skulle hamna i din situation på en swingersklubb så hade jag varit mannen du sög av.

Jo det är bögvarning om du tar en kuk i munnen. Iofs kanske bara bisexuell, men ändå.

Jag som straight person skulle aldrig i min fantasi ens ta i en snopp, än mindre suga o svälja.
Citera
2024-04-28, 13:14
  #10
Avstängd
Nej du är inte 100% hetero. Att ta en kuk i munnen samt svälja är motsatsen.

Fyfan.
Citera
2024-04-28, 13:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happife11
Säg att man är på swinger-fest och bara för en kväll, lite full och sådär, väljer att ta en kuk i munnen när alla knullar runt och exponerar sig. Själv knullade jag min brud och en kuk visade sig framför min mun i mörkret, jag tog den och han avlossnade en rejäl laddning som jag svalde. Vi pratar kanske ett par minuter. Sen var det över.

Är man en bög för detta eller är det okej att vara lite "galen" med sin sexualitet i specifika situationer?

Själv tycker jag det är helt okej och nu är jag helt ärlig. Kan man göra lite bögiga saker vid ett tillfälle som hetero?
Ja det är jag som gjorde det ovan, och jag är så hetero man kan bli. 100% hetero.

Det beror kanske på ifall hur mycket du går igång på det? Sexualitet verkar ju vara ett spektrum för många där de kan sväva ut "åt andra sidan" då och då men kanske inget man aktivt föredrar. Jag har själv tidigare varit ganska oförstående för sådant då nakna upphetsade män är totalt avtändande för mig och har alltid varit.

Men känner många som ligger lite mer åt bi men som inte aktivt vill bejaka det, eller som inte säger sig kunna bli kära i samma kön men som kan tänka sig enstaka sexuella inslag, som i din situation. Människans sexualitet kan vara ganska komplicerad i många fall.

Om du gillar det så är det helt upp till dig ifall du vill fortsätta utforska den sidan av dig själv, men hur det verkligen ligger till vet du nog bäst själv, väldigt svårt för andra att svara på.
Citera
2024-04-28, 13:32
  #12
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Du är alltså på en swingersfest som straight och måste fråga dig själv om du är gay för att du väljer att suga en annan mans kuk .

Du är gay
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback