Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-05-05, 12:42
  #61
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mera
För att klassa in som bög tycker jag att man måste gilla att hångla med killar, typ gosa under filt i soffan och njuta av trädgårdstider, suga av en kuk kan man göra ändå när man är extrem upphetsad och kåt.

Det är lite detta jag menar.

Det var bara en grej som "hände", jag följde "the flow" av kvällen. Jag skulle aldrig hångla med en kille.

Mycket fördomar härinne, tragiskt
Citera
2024-05-06, 06:14
  #62
Medlem
Ja det är fritt för alla att suga lite ibland och ta någon kille. Finns många diskreta som gillar det.

Men TS jag har en FD-dasse du kan bestiga helt hetrosexuellt.
Citera
2024-05-07, 04:06
  #63
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Ja det är fritt för alla att suga lite ibland och ta någon kille. Finns många diskreta som gillar det.

Men TS jag har en FD-dasse du kan bestiga helt hetrosexuellt.

Kul att allt fler är förstående.
En sådan här sak kan bra hända och man bara follow the flow så att säga.
Citera
2024-05-09, 23:23
  #64
Medlem
Westgoethes avatar
Varför är det viktigt att sätta en etikett på det, "jag var 30,5% bög", varför inte bara skita i det och tänka "jag var kåt, alla var kåta, saker händer, varken jag eller någon annan mådde dåligt av det".

Alla är så besatta av att kategorisera och bestämma vad som är rasistiskt, homofobiskt, nazism, bögeri, flateri, hetero osv... lägg ner för fan å lev bara. Skit i det där. Vem är det viktigt för?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback